Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Laihian S-Market on palkannut uusia työntekijöitä. Uudet työntekijät ovat innokkaita ja sitoutuneita työhönsä, mikä lupaa hyvää asiakaspalvelua. Kaupan johto on tyytyväinen rekrytointiprosessiin ja uskoo, että uudet työntekijät tuovat positiivista energiaa tiimiin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Laihian S-Market on palkannut uusia työntekijöitä. Uudet työntekijät ovat innokkaita ja sitoutuneita työhönsä, mikä lupaa hyvää asiakaspalvelua. Kaupan johto on tyytyväinen rekrytointiprosessiin ja uskoo, että uudet työntekijät tuovat positiivista energiaa tiimiin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.4.2026 klo 18:00, pääluokka Työelämä.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Laihian S-Market rekrytoi uusia työntekijöitä.
Laihian S-Market palkkaa uusia työntekijöitä
Laihian S-Market on saanut uusia työntekijöitä. He ovat motivoituneita ja valmiita tekemään työtä. Kaupan johto uskoo, että he parantavat asiakaspalvelua. Uudet työntekijät tuovat mukanaan hyvää energiaa.
Laihian S-Market on palkannut uusia työntekijöitä. Uudet työntekijät ovat innokkaita ja sitoutuneita työhönsä, mikä lupaa hyvää asiakaspalvelua. Kaupan johto on tyytyväinen rekrytointiprosessiin ja uskoo, että uudet työntekijät tuovat…
Nousiaisen kunnassa käynnistetään yt-neuvottelut, jotka koskevat koko henkilöstöä. Neuvottelut eivät kuitenkaan vaikuta varhaiskasvatuksen opettajiin, perhepäivähoitajiin tai tietohallinnon työntekijöihin. Muutosneuvotteluiden syyt eivät ole…
Työelämä
VTT on käynnistänyt muutosneuvottelut, jotka voivat johtaa jopa 190 henkilön irtisanomiseen. Neuvottelut alkavat 27. huhtikuuta ja niihin osallistuu koko VTT:n noin 2…
Työelämä
Opetusalan Ammattijärjestö OAJ on antanut lakkovaroituksen Oulun ammattikorkeakoululle. Lakko toteutuu keskiviikkona 6. toukokuuta, ellei sovittelussa löydy ratkaisua ennen sitä.
Työelämä
Terveystalo käynnistää muutosneuvottelut, jotka koskevat noin 4 400 työntekijää. Suunnitelmat voivat johtaa enintään 110 tehtävän vähenemiseen.
Työelämä
Tieto aikoo vähentää jopa 500 työntekijää kansainvälisesti, mikä voi vaikuttaa myös Jyväskylän toimipisteeseen. Yhtiö työllistää Jyväskylässä noin 160 henkilöä. Henkilöstövähennykset liittyvät Tieto…
Työelämä • jaetut avainsanat: #Työntekijät
Rekrytointiprosessit voivat kestää pitkään, mikä herättää kysymyksiä työnhakijoissa. Into-Digitalin toimitusjohtaja Aapo Mäki ja Ilmarisen henkilöstöjohtaja Sami Ärilä keskustelivat syistä, miksi uuden työntekijän…
Työelämä • jaetut avainsanat: #Rekrytointi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.