Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
SM-liigan pronssiottelu pelataan vappuaattona Lappeenrannan Kisapuistossa, jossa Tappara kohtaa KooKoon. SaiPa ja Ilves taistelevat pronssimitalista, ja SaiPa on aiemmin voittanut vain kaksi mitalia. Ottelu alkaa kello 18.30 ja sen jälkeen Suomi pelaa EHT-turnauksessa Tshekkiä vastaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
SM-liigan pronssiottelu pelataan vappuaattona Lappeenrannan Kisapuistossa, jossa Tappara kohtaa KooKoon. SaiPa ja Ilves taistelevat pronssimitalista, ja SaiPa on aiemmin voittanut vain kaksi mitalia. Ottelu alkaa kello 18.30 ja sen jälkeen Suomi pelaa EHT-turnauksessa Tshekkiä vastaan.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.4.2026 klo 18:33, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa SM-liigan pronssiottelu alkaa vappuaattona.
SM-liigan pronssiottelu alkaa vappuna
SM-liigan pronssiottelu pelataan vappuaattona. Tappara ja KooKoo pelaavat finaalissa. SaiPa ja Ilves taistelevat pronssista. SaiPa on voittanut vain kaksi mitalia aiemmin. Ottelu alkaa kello 18.30.
SM-liigan pronssiottelu pelataan vappuaattona Lappeenrannan Kisapuistossa, jossa Tappara kohtaa KooKoon. SaiPa ja Ilves taistelevat pronssimitalista, ja SaiPa on aiemmin voittanut vain kaksi mitalia. Ottelu alkaa kello 18.30 ja…
Ilves kohtaa SaiPan pronssiottelussa Kiekkoliigassa. Ilves voitti SaiPan runkosarjan päätöskierroksella 4–1 ja hakee neljättä pronssimitaliaan viiteen kauteen. SaiPa puolestaan tavoittelee toista mitaliaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Ilves, #SaiPa
Henri Sneck on jättänyt tehtävänsä Kiekko-Espoo Oy:n toimitusjohtajana. Seuraaja on parhaillaan rekrytoinnissa, ja asiasta tiedotetaan lisää pian. Kiekko-Espoo sijoittui SM-liigan runkosarjassa yhdeksänneksi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Jääkiekkoilija Juhani Jasu on ilmoittanut uransa päättymisestä. Hän pelasi urallaan 907 SM-liigan runkosarjaottelua ja teki 215 tehopistettä. Jasu, 38, kertoi päätöksestään Instagramissa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Liigan pronssiottelu pelataan tänään Lappeenrannassa, jossa SaiPa kohtaa Ilveksen. Kotijoukkueet ovat voittaneet pronssiottelut useammin kuin vierasjoukkueet, mikä korostaa kotiyleisön merkitystä. Viimeisen kymmenen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SaiPa, #Ilves
Suomi avaa jääkiekon EHT-turnauksen torstaina Tshekissä, jossa se kohtaa isäntäjoukkueen. Ottelu alkaa kello 19 ja Leijonat pelaavat useilla eri kentällisillä. Joukkueen maalilla…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EHT
Leijonat avaa EHT-turnauksen Tshekissä keskiviikkona. Turnaus tarjoaa mahdollisuuden testata joukkueen kuntoa ja taktiikkaa ennen tulevia kilpailuja. Tapahtuma kerää yhteen useita Euroopan huippujoukkueita.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EHT
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.