Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi avaa jääkiekon EHT-turnauksen torstaina Tshekissä, jossa se kohtaa isäntäjoukkueen. Ottelu alkaa kello 19 ja Leijonat pelaavat useilla eri kentällisillä. Joukkueen maalilla on Harri Säteri.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi avaa jääkiekon EHT-turnauksen torstaina Tshekissä, jossa se kohtaa isäntäjoukkueen. Ottelu alkaa kello 19 ja Leijonat pelaavat useilla eri kentällisillä. Joukkueen maalilla on Harri Säteri.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.4.2026 klo 13:14, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomi aloittaa EHT-turnauksen Tshekissä • Suomi avaa EHT-turnauksen Tshekissä • Suomi avaa EHT-turnauksen Tshekissä.
Suomi pelaa EHT-turnauksen Tshekissä
Suomi aloittaa jääkiekon EHT-turnauksen torstaina. Joukkue pelaa Tshekissä ja kohtaa isäntäjoukkueen. Ottelu alkaa kello 19. Suomi käyttää useita kentällisiä pelissä.
Suomi avaa jääkiekon EHT-turnauksen torstaina Tshekissä, jossa se kohtaa isäntäjoukkueen. Ottelu alkaa kello 19 ja Leijonat pelaavat useilla eri kentällisillä. Joukkueen maalilla on Harri Säteri.
Suomi aloittaa jääkiekon EHT-turnauksen torstaina Tshekissä, kun se kohtaa isäntäjoukkueen. Ottelu alkaa kello 19 ja Leijonat pelaavat useilla eri kentällisillä. Tavoitteena on valmistautua tuleviin MM-kisoihin.
Suomi aloittaa jääkiekon EHT-turnauksen torstaina Tshekissä, kun se kohtaa isäntäjoukkueen. Ottelu alkaa kello 19 ja Leijonat pelaavat useilla eri kentällisillä. Joukkueen kokoonpano sisältää muun muassa Sakari Mannisen ja…
Leijonat avaa EHT-turnauksen Tshekissä keskiviikkona. Turnaus tarjoaa mahdollisuuden testata joukkueen kuntoa ja taktiikkaa ennen tulevia kilpailuja. Tapahtuma kerää yhteen useita Euroopan huippujoukkueita.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EHT, #Tshekki
Alle 18-vuotiaiden jääkiekon MM-turnauksen puolivälierässä Tshekki voitti Suomen 2-1. Ottelussa Tshekin maalivahti Martin Psohlavec torjui 35 laukausta, kun taas Suomen Oskari Ahmajärvi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tshekki, #Suomi
Suomen alle 18-vuotiaat jääkiekkoilijat, Pikkuleijonat, pelaavat tänään MM-puolivälierässä Tshekkiä vastaan. Ottelu alkaa Bratislavassa kello 13. Suomi voitti alkulohkossa kolme ottelua, mutta hävisi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tshekki, #Jääkiekko
Jääkiekon alle 18-vuotiaiden MM-kisoissa nähtiin yllättävä käänne, kun USA ja Kanada eivät päässeet mitaleille. USA hävisi Latviaa vastaan 5–2 ja Kanada taipui…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Jääkiekkoilija Juhani Jasu on ilmoittanut uransa päättymisestä. Hän pelasi urallaan 907 SM-liigan runkosarjaottelua ja teki 215 tehopistettä. Jasu, 38, kertoi päätöksestään Instagramissa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Lauri Marjamäki on nimetty EV Zugin uudeksi päävalmentajaksi. Sopimus ulottuu kevääseen 2028, ja Marjamäki aloittaa tehtävässään 1.5.2026. Hän siirtyy Zugiin Klotenista, jossa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.