Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ilves kohtaa SaiPan pronssiottelussa Kiekkoliigassa. Ilves voitti SaiPan runkosarjan päätöskierroksella 4–1 ja hakee neljättä pronssimitaliaan viiteen kauteen. SaiPa puolestaan tavoittelee toista mitaliaan seurahistoriassaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ilves kohtaa SaiPan pronssiottelussa Kiekkoliigassa. Ilves voitti SaiPan runkosarjan päätöskierroksella 4–1 ja hakee neljättä pronssimitaliaan viiteen kauteen. SaiPa puolestaan tavoittelee toista mitaliaan seurahistoriassaan.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.4.2026 klo 12:30, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ilves ja SaiPa taistelevat pronssista • SaiPa ja Ilves pelaavat pronssiottelun • SaiPa ja Ilves pelaavat pronssiottelun.
Ilves ja SaiPa pelaavat pronssiottelun
Ilves pelaa tänään pronssiottelua SaiPaa vastaan. Tämä on Kiekkoliigan pronssiottelu, jossa voittaja saa mitalin. Ilves voitti SaiPan aiemmin runkosarjassa. SaiPa haluaa myös voittaa toisen mitalin seurahistoriassaan.
Ilves kohtaa SaiPan pronssiottelussa Kiekkoliigassa. Ilves voitti SaiPan runkosarjan päätöskierroksella 4–1 ja hakee neljättä pronssimitaliaan viiteen kauteen. SaiPa puolestaan tavoittelee toista mitaliaan seurahistoriassaan.
Jääkiekon Liigan pronssiottelussa SaiPa kohtaa Tampereen Ilveksen. Ottelu alkaa tänään kello 18.30 Lappeenrannassa. Molemmat joukkueet ovat tehneet muutoksia kokoonpanoihinsa edellisistä otteluista.
Jääkiekon Liigan pronssiottelussa SaiPa kohtaa Tampereen Ilveksen. Ottelu alkaa tänään kello 18.30 Lappeenrannan Kisapuistossa. Molemmat joukkueet ovat tehneet muutoksia kokoonpanoihinsa edellisistä otteluista.
Jääkiekon Liigan pronssiottelussa SaiPa kohtaa Tampereen Ilveksen. Ottelu alkaa tänään Kisapuistossa kello 18.30. Molemmat joukkueet ovat tehneet muutoksia kokoonpanoihinsa edellisistä otteluista.
Imatran Ketterä on toimittanut kaikki tarvittavat aineistot jääkiekon Liigan lisenssikomitealle. Se tavoittelee pelaamista ensi kauden siirtymäkaudella, ennen kuin pääsarja siirtyy uudistettuun muotoon.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Liiga, #Jääkiekko
Jääkiekon alle 18-vuotiaiden MM-kisoissa nähtiin yllättävä käänne, kun USA ja Kanada eivät päässeet mitaleille. USA hävisi Latviaa vastaan 5–2 ja Kanada taipui…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Jääkiekkoilija Juhani Jasu on ilmoittanut uransa päättymisestä. Hän pelasi urallaan 907 SM-liigan runkosarjaottelua ja teki 215 tehopistettä. Jasu, 38, kertoi päätöksestään Instagramissa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Radek Kučeřík, Ilveksen puolustaja, siirtyy takaisin Tšekkiin ensi kaudeksi. Kučeřík on ollut tärkeä pelaaja Ilveksen puolustuksessa ja on tehnyt runkosarjassa 19 pistettä.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Ilves, #Liiga
KooKoo on yllättänyt SM-liigassa etenemällä finaaliin, mikä oli suuri yllätys. Miska Siikonen, joka pelaa finaaleissa toista vuotta peräkkäin, kertoi uskovansa joukkueen menestykseen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
NHL-puolustaja Nikolas Matinpalo on valittu Suomen miesten jääkiekkomaajoukkueeseen toukokuussa pelattaviin MM-kisoihin. Matinpalon kausi NHL:ssä päättyi pudotuspeleissä, ja hän on aiemmin edustanut Leijonia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.