Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Henri Sneck on jättänyt tehtävänsä Kiekko-Espoo Oy:n toimitusjohtajana. Seuraaja on parhaillaan rekrytoinnissa, ja asiasta tiedotetaan lisää pian. Kiekko-Espoo sijoittui SM-liigan runkosarjassa yhdeksänneksi ja putosi pudotuspeleissä Ässille.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Henri Sneck on jättänyt tehtävänsä Kiekko-Espoo Oy:n toimitusjohtajana. Seuraaja on parhaillaan rekrytoinnissa, ja asiasta tiedotetaan lisää pian. Kiekko-Espoo sijoittui SM-liigan runkosarjassa yhdeksänneksi ja putosi pudotuspeleissä Ässille.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.4.2026 klo 12:08, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kiekko-Espoon toimitusjohtaja vaihtuu • Kiekko-Espoon toimitusjohtaja Henri Sneck eroaa tehtävästään • Kiekko-Espoon toimitusjohtaja Henri Sneck eroaa tehtävästään.
Kiekko-Espoon johtaja vaihtuu
Henri Sneck ei enää johda Kiekko-Espoo Oy:tä. Hän aloitti tehtävässään vuonna 2024. Seura etsii nyt uutta johtajaa. Kiekko-Espoo pelasi SM-liigassa ja päätti kautensa pudotuspeleihin.
Henri Sneck on jättänyt tehtävänsä Kiekko-Espoo Oy:n toimitusjohtajana. Seuraaja on parhaillaan rekrytoinnissa, ja asiasta tiedotetaan lisää pian. Kiekko-Espoo sijoittui SM-liigan runkosarjassa yhdeksänneksi ja putosi pudotuspeleissä Ässille.
Kiekko-Espoon toimitusjohtaja Henri Sneck on päättänyt jättää tehtävänsä. Sneck aloitti roolissaan toissa vuonna, ja seuran mukaan hänen seuraajansa rekrytointi on jo käynnissä.
Kiekko-Espoon toimitusjohtaja Henri Sneck on päättänyt jättää tehtävänsä. Sneck aloitti roolissaan toissa vuonna, ja seuran mukaan hänen seuraajansa rekrytointi on jo käynnissä.
Kiekko-Espoon toimitusjohtaja Henri Sneck on päättänyt erota tehtävästään. Seura ilmoitti asiasta verkkosivuillaan ja kertoi rekrytointiprosessin olevan käynnissä Sneckin seuraajan löytämiseksi.
Kiekko-Espoon toimitusjohtaja Henri Sneck ei jatka seurassa. Sneck on toiminut tehtävässään vuodesta 2024 ja siirtyy nyt uusiin haasteisiin. Seura etsii parhaillaan hänen seuraajaansa.
Kiekko-Espoon toimitusjohtaja Henri Sneck jättää tehtävänsä ja siirtyy uusiin haasteisiin. Seura etsii parhaillaan hänen seuraajaa. Sneck aloitti tehtävässään vuonna 2024, jolloin Kiekko-Espoo palasi SM-liigaan.
Jääkiekkoilija Juhani Jasu on ilmoittanut uransa päättymisestä. Hän pelasi urallaan 907 SM-liigan runkosarjaottelua ja teki 215 tehopistettä. Jasu, 38, kertoi päätöksestään Instagramissa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #Jääkiekko
KooKoo on yllättänyt SM-liigassa etenemällä finaaliin, mikä oli suuri yllätys. Miska Siikonen, joka pelaa finaaleissa toista vuotta peräkkäin, kertoi uskovansa joukkueen menestykseen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #Jääkiekko
Jääkiekon SM-liigan finaalit käynnistyvät lauantaina, kun Tampereen Tappara kohtaa Kouvolan KooKoon. Tappara eteni finaaleihin voittamalla Ilveksen ja KooKoo kaatoi SaiPan. Finaalit pelataan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #Jääkiekko
Jääkiekon alle 18-vuotiaiden MM-kisoissa nähtiin yllättävä käänne, kun USA ja Kanada eivät päässeet mitaleille. USA hävisi Latviaa vastaan 5–2 ja Kanada taipui…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
NHL-puolustaja Nikolas Matinpalo on valittu Suomen miesten jääkiekkomaajoukkueeseen toukokuussa pelattaviin MM-kisoihin. Matinpalon kausi NHL:ssä päättyi pudotuspeleissä, ja hän on aiemmin edustanut Leijonia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Jääkiekon SM-liigan finaalisarja alkaa lauantaina, kun KooKoo kohtaa Tapparan Tampereen Nokia-areenassa. KooKoo on yllättänyt kauden aikana omintakeisella pelityylillään, ja asiantuntijat uskovat, että…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.