Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
KAJ-yhtye sai vuoden kappaleen palkinnon Ruotsin Grammis-gaalassa. Palkinto myönnettiin Bara Bada Bastu -kappaleelle, joka toi yhtyeelle neljännen sijan Euroviisuissa. Aiemmin KAJ oli voittanut kaksi Emma-palkintoa Suomessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
KAJ-yhtye sai vuoden kappaleen palkinnon Ruotsin Grammis-gaalassa. Palkinto myönnettiin Bara Bada Bastu -kappaleelle, joka toi yhtyeelle neljännen sijan Euroviisuissa. Aiemmin KAJ oli voittanut kaksi Emma-palkintoa Suomessa.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.4.2026 klo 06:45, pääluokka Musiikki.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilkka-Pohjalainen, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KAJ voitti vuoden kappaleen Ruotsissa • KAJ voitti vuoden kappaleen palkinnon • KAJ voitti vuoden kappaleen Ruotsissa.
KAJ voitti palkinnon Ruotsissa
KAJ-yhtye sai palkinnon Ruotsissa. Heidän kappaleensa Bara Bada Bastu voitti vuoden kappaleen palkinnon. KAJ sijoittui neljänneksi Euroviisuissa. Aiemmin he voittivat myös kaksi palkintoa Suomessa.
KAJ-yhtye sai vuoden kappaleen palkinnon Ruotsin Grammis-gaalassa. Palkinto myönnettiin Bara Bada Bastu -kappaleelle, joka toi yhtyeelle neljännen sijan Euroviisuissa. Aiemmin KAJ oli voittanut kaksi Emma-palkintoa Suomessa.
KAJ-yhtyeen Bara Bada Bastu on valittu Ruotsissa vuoden kappaleeksi Grammis-gaalassa. Palkinto perustuu radiokanavien ja striimauspalveluiden soittomääriin. Kappale edusti Ruotsia Euroviisuissa ja sijoittui neljänneksi.
KAJ-yhtye sai vuoden kappaleen palkinnon Ruotsin Grammis-gaalassa. Palkinto myönnettiin Bara Bada Bastu -kappaleelle, joka toi yhtyeelle neljännen sijan Euroviisuissa. Aiemmin KAJ oli voittanut kaksi Emma-palkintoa Suomessa.
KAJ-yhtye sai vuoden kappaleen palkinnon Ruotsin Grammis-gaalassa. Palkinto myönnettiin Bara Bada Bastu -kappaleelle, joka toi yhtyeelle neljännen sijan Euroviisuissa. Aiemmin KAJ oli voittanut kaksi Emma-palkintoa Suomessa.
KAJ:n Bara Bada Bastu on valittu Ruotsissa vuoden kappaleeksi Grammis-gaalassa. Palkinto jaettiin yhdessä Stimin kanssa, ja gaala pidettiin Tukholmassa. KAJ on aikaisemmin voittanut myös Suomen Emma-gaalassa Vuoden biisi…
KAJ-yhtyeen Bara Bada Bastu on valittu vuoden kappaleeksi Ruotsissa. Palkinto jaettiin Grammis-gaalassa, ja se perustuu radiokanavien ja striimauspalveluiden soittomääriin. Kappale edusti Ruotsia Euroviisuissa ja sijoittui neljänneksi.
KAJ-yhtyeen Bara Bada Bastu on valittu vuoden kappaleeksi Ruotsissa. Palkinto jaettiin Grammis-gaalassa, ja se perustuu soittomääriin radiokanavilla ja striimauspalveluissa. Yhtyeen kappale edusti Ruotsia Euroviisuissa ja sijoittui neljänneksi.
Ruotsin Grammis-gaalassa KAJ-yhtye sai vuoden kappaleen palkinnon. Yhtyeen esittämä Bara Bada Bastu valittiin voittajaksi, ja se edusti Ruotsia Euroviisuissa viime vuonna. Zara…
Musiikki • jaetut avainsanat: #KAJ, #Grammis
Madonna julkaisee uuden albumin nimeltä Confessions On A Dance Floor: Part II heinäkuussa. Hän kertoi uutisesta Instagram-tilillään. Levy on jatkoa hänen vuonna…
Musiikki
Popeda osallistuu Pauli "Pate" Mustajärven muistokonserttiin 12. heinäkuuta Tampereen Nokia Arenalla. Konsertissa kunnioitetaan Mustajärven elämää ja uraa suomirockin legendana.
Musiikki
Muusikko Kauko Röyhkä kertoi sosiaalisessa mediassa tapaamisestaan kuolleen muusikon Severi Pyysalon kanssa. Pyysalo kuoli 58-vuotiaana, ja hänen poismenostaan uutisoitiin aiemmin. Röyhkä muistelee,…
Musiikki
Kanadalainen räppäri Drake julkaisee yhdeksännen sooloalbuminsa nimeltä Iceman 15. toukokuuta. Julkaisupäivämäärä paljastui erikoisella tavalla, kun striimaaja löysi sen jääharkkokasasta Torontosta. Tämä on…
Musiikki
Justin Bieber rikkoi useita ennätyksiä Coachella-festivaalilla, jossa hän esiintyi pääesiintyjänä kahtena viikonloppuna. Hänen 10 miljoonan dollarin palkkionsa on festivaalin historian suurin. Bieberin…
Musiikki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.