Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin jännittäviä suorituksia, kun Toto75-kilpailu päättyi. Voittajaksi ylsi Tintarella, jonka ohjasti Santtu Raitala. Muut kärkisijat menivät Truly Easylle ja Jarel Bokolle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin jännittäviä suorituksia, kun Toto75-kilpailu päättyi. Voittajaksi ylsi Tintarella, jonka ohjasti Santtu Raitala. Muut kärkisijat menivät Truly Easylle ja Jarel Bokolle.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 22:32, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Helsingin ravituloset julkaistu • Helsingin ravituloset 29. huhtikuuta.
Helsingin ravit julkaistiin
Helsingin ravikilpailuissa oli jännittäviä hetkiä. Tintarella voitti Toto75-kilpailun Santtu Raitalan ohjastamana. Toiseksi tuli Truly Easy ja kolmanneksi Jarel Boko. Kilpailu oli vauhdikas ja tiukka.
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin jännittäviä suorituksia, kun Toto75-kilpailu päättyi. Voittajaksi ylsi Tintarella, jonka ohjasti Santtu Raitala. Muut kärkisijat menivät Truly Easylle ja Jarel Bokolle.
Helsingin ravikilpailuissa saavutettiin useita hyviä tuloksia. MiniFinlandia-katsastuksessa voitti Pikku Humanteri, ja PikkuFinlandia-katsastuksessa ykköseksi tuli Armani. Tammaderby-karsinnoissa Ze On Alma ja Ginza olivat nopeimpia.
Helsingin raviradalla juostiin Toto75-kilpailuja, joissa Mama Rock voitti 9. lähdön ajalla 14,6. Toiseksi sijoittui Esmeralda Combo myös ajalla 14,6, mutta korkeammalla kertoimella.…
Ravit • jaetut avainsanat: #ravit, #helsinki
Hannu Korven valitus kilpailukiellosta on hylätty. Suomen Hippos ilmoittaa, että Korven kilpailukielto pysyy voimassa vuoden 2023 loppuun asti. Korpi sai aiemmin vuoden…
Ravit • jaetut avainsanat: #ravit
Keskiviikon Toto75-ravit järjestetään Jyväskylän Killerillä. Illan pääpelissä nähdään nuoria suomenhevosia, kuten Rebyytti, joka aloittaa kautensa. Rebyytti sijoittui viime vuonna hyvin Kriteriumissa ja…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75, #ravit
Helsingin raviradalla käytiin jännittävä Toto75-kilpailu, jossa nähtiin useita huipputason suorituksia. Wild Princess voitti ponilähdön, kun taas Rokintahti oli ykkönen ensimmäisessä lähtöryhmässä. Myös…
Ravit • jaetut avainsanat: #ravit, #Helsinki
Kuopiolaistamma Fabiana Hoist voitti Tammaderbyn karsinnoissa Vermossa. Se kukisti suursuosikin Mint Matchin ja osoitti vahvaa suorituskykyä. Myös Ze On Alma ja Ginza…
Ravit • jaetut avainsanat: #Tammaderby
Pekka Korpi on tyytyväinen hevostallinsa tilanteeseen ikäluokkakisojen lähestyessä. Hevoset treenaavat hyvin ja ovat terveitä, mikä antaa hyviä odotuksia tuleviin kilpailuihin. Korpi toivoo…
Ravit • jaetut avainsanat: #Tammaderby, #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.