Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
NHL-kauden parhaaksi maalivahdiksi valitaan Vezina-palkinnon voittaja, jonka ehdokkaat on nyt julkistettu. Ehdolla ovat Ilja Sorokin, Jeremy Swayman ja Andrei Vasilevski. Sorokin ja Vasilevski ovat venäläisiä, kun taas Swayman edustaa Yhdysvaltoja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
NHL-kauden parhaaksi maalivahdiksi valitaan Vezina-palkinnon voittaja, jonka ehdokkaat on nyt julkistettu. Ehdolla ovat Ilja Sorokin, Jeremy Swayman ja Andrei Vasilevski. Sorokin ja Vasilevski ovat venäläisiä, kun taas Swayman edustaa Yhdysvaltoja.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 20:35, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa NHL:n Vezina-palkinnon ehdokkaat julkistettiin • NHL:n Vezina-palkinnon ehdokkaat julkistettiin • NHL:n parhaat maalivahdit ehdolla.
NHL:n parhaat maalivahdit ehdolla
NHL:ssa valitaan kauden paras maalivahti, ja ehdokkaat on nyt kerrottu. Ehdolla ovat Ilja Sorokin, Jeremy Swayman ja Andrei Vasilevski. Sorokin on voittanut 29 peliä ja Swayman 31 peliä. Vasilevski on ehdolla jo kuudetta kertaa.
NHL-kauden parhaaksi maalivahdiksi valitaan Vezina-palkinnon voittaja, jonka ehdokkaat on nyt julkistettu. Ehdolla ovat Ilja Sorokin, Jeremy Swayman ja Andrei Vasilevski. Sorokin ja Vasilevski ovat venäläisiä, kun taas Swayman…
NHL-kauden parhaaksi maalivahdiksi valitaan Vezina-palkinnon voittaja, jonka ehdokkaat on nyt julkistettu. Ehdolla ovat Ilja Sorokin, Jeremy Swayman ja Andrei Vasilevski. Sorokin ja Vasilevski ovat venäläisiä, kun taas Swayman…
NHL on julkistanut kolme ehdokasta kauden parhaaksi maalivahdiksi, Vezina-palkinnon voittajaksi. Ehdokkaat ovat Ilja Sorokin, Jeremy Swayman ja Andrei Vasilevski. Sorokin ja Vasilevski ovat venäläisiä, kun taas Swayman edustaa…
Suomen alle 18-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue, Pikkuleijonat, on jäänyt neljä kertaa peräkkäin puolivälieriin MM-kisoissa. Asiantuntija Topi Nättinen arvioi, että joukkueet eivät ole olleet superikäluokkia,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Dallas Stars on hävinnyt kaksi peräkkäistä ottelua Minnesota Wildille pudotuspeleissä ja on vaikeassa tilanteessa. Wild johtaa ottelusarjaa 3–2 ja voi katkaista sen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Rasmus Ristolainen esitti hyviä otteita NHL:n pudotuspeleissä, mutta Philadelphia Flyers hävisi Pittsburgh Penguinsille 3–2. Ristolainen syötti Flyersin molemmat maalit ja pelasi paljon,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin NHL:n pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella 4–1. Voitto kavensi ottelusarjan tilanteen 2–3:een. Oilersin Leon Draisaitl teki kaksi maalia, ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Edmonton Oilersin tilanne NHL:n pudotuspeleissä on kriittinen, sillä joukkue voi joutua pelaamaan seuraavan ottelun ilman tähteään Connor McDavidia. Anaheim Ducks johtaa sarjaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Jääkiekkoilija Juhani Jasu on ilmoittanut uransa päättymisestä. Hän pelasi urallaan 907 SM-liigan runkosarjaottelua ja teki 215 tehopistettä. Jasu, 38, kertoi päätöksestään Instagramissa.
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.