Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kuluttajat voivat tilata alkoholia kotiovelleen aikaisintaan vuodenvaihteessa, sillä lain voimaantulosta alkaa kuuden kuukauden siirtymäaika.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ecco on julkaissut uuden kengän, joka on kehitetty yhteistyössä jyväskyläläisen Spinnovan kanssa. Kengän materiaali on valmistettu proteiinipohjaisesta tekstiilikuidusta, joka syntyy nahan valmistuksen sivuvirroista. Tämä uusi tuote edustaa yli viiden vuoden kehitystyötä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ecco on julkaissut uuden kengän, joka on kehitetty yhteistyössä jyväskyläläisen Spinnovan kanssa. Kengän materiaali on valmistettu proteiinipohjaisesta tekstiilikuidusta, joka syntyy nahan valmistuksen sivuvirroista. Tämä uusi tuote edustaa yli viiden vuoden kehitystyötä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 19:54, pääluokka Muoti.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ecco lanseerasi innovatiiviset kengät Spinnovan kanssa.
Ecco julkaisi uudet kengät
Ecco on tehnyt uusia kenkiä yhteistyössä Spinnovan kanssa. Kengät on valmistettu erityisestä kuitumateriaalista. Tämä kuitu tulee nahan valmistuksen sivuvirroista. Uudet kengät ovat tulos yli viiden vuoden työstä.
Ecco on julkaissut uuden kengän, joka on kehitetty yhteistyössä jyväskyläläisen Spinnovan kanssa. Kengän materiaali on valmistettu proteiinipohjaisesta tekstiilikuidusta, joka syntyy nahan valmistuksen sivuvirroista. Tämä uusi tuote edustaa yli…
Suomen tunnetuimpiin muotisuunnittelijoihin kuuluva Vuokko Eskolin-Nurmesniemi on kuollut 19. huhtikuuta 2026 Helsingissä. Hän oli 96-vuotias ja syntynyt Helsingissä 12. helmikuuta 1930.
Muoti
Tänä keväänä hiustrendeissä korostuvat helppous, hiusten terveys ja persoonallisuus. Suosituiksi nousevat volyymitukat, jotka ovat modernisoituja ysärityylejä. Kampaaja Jenni Muhonen kertoo, että tarrarullat…
Muoti
Iittala aloittaa yhteistyön Pokémonin kanssa, mikä herättää muotoiluasiantuntija Kaj Kalinin kritiikin. Kalin näkee tämän lanseerauksen suomalaisen muotoiluperinteen väheksymisenä ja luovuuden puutteena. Hän…
Muoti
Melania Trump ja Donald Trump kohtasivat Britannian kuningasparin. Melania pukeutui newyorkilaissuunnittelija Adam Lippesiin ja käytti myös Manolo Blahnikin korkokenkiä. Tapahtuma herätti huomiota…
Muoti
Iittala on julkaissut uuden astiamalliston yhteistyössä Pokémonin kanssa. Mallisto, joka perustuu Origo-astiamallistoon, sisältää mukin, kulhon ja matalan lautasen, joissa on Pikachu-kuvio.
Muoti
Maria Puuronen, Laukaasta kotoisin oleva yrittäjä, valmistaa vaatteita Sleek Design -merkillään alusta alkaen itse. Hän käyttää kotimaisia kankaita ja palveluita, mikä takaa…
Muoti
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026 TILANNE Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä. ENNUSTE Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.