Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Nokialla tapahtui puukotus, jossa 28-vuotias mies epäillään tapon yrityksestä. Uhri sai vakavia vammoja, ja poliisi käynnisti laajan operaation. Epäillyllä on aiempi henkirikostausta, sillä hän on aiemmin tappanut tuttavansa 18-vuotiaana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Nokialla tapahtui puukotus, jossa 28-vuotias mies epäillään tapon yrityksestä. Uhri sai vakavia vammoja, ja poliisi käynnisti laajan operaation. Epäillyllä on aiempi henkirikostausta, sillä hän on aiemmin tappanut tuttavansa 18-vuotiaana.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 16:26, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Puukotus tapahtui Nokialla • Puukotus Nokian erotiikkabingossa • Puukotus ravintolassa Nokialla.
Puukotus tapahtui Nokialla
Nokialla oli puukotus, kun 28-vuotias mies hyökkäsi toisen kimppuun. Uhri sai vakavia vammoja ja tilanne herätti suuren poliisioperaation. Epäilty on aiemmin tappanut ihmisen 18-vuotiaana. Hänet vaaditaan vangittavaksi torstaina.
Nokialla tapahtui puukotus, jossa 28-vuotias mies epäillään tapon yrityksestä. Uhri sai vakavia vammoja, ja poliisi käynnisti laajan operaation. Epäillyllä on aiempi henkirikostausta, sillä hän on aiemmin tappanut tuttavansa…
Nokialla tapahtui puukotus erotiikkabingon alussa, kun mies puukotti toista miestä baarissa. Poliisi on pidättänyt epäillyn ja tutkii tapausta kuulusteluilla. Tapahtumassa oli paikalla noin 40–50 asiakasta.
Nokialla tapahtui tiistai-iltana puukotus, jossa yksi henkilö sai vakavia vammoja. Poliisi sai hälytyksen ja epäilty tekijä saatiin kiinni nopeasti. Tutkinta jatkuu, ja poliisi selvittää teon motiivia.
Nokialla tapahtui puukotus ravintolassa, jossa yksi henkilö sai vakavia vammoja. Poliisi sai hälytyksen ja otti epäillyn kiinni nopeasti. Tapausta tutkitaan alustavasti tapon…
Rikos • jaetut avainsanat: #Nokia, #Puukotus
Nokialla baarissa tapahtui puukotus tiistai-iltana, kun mies puukotti toista asiakasta yllättäen. Puukottaja on otettu kiinni ja häntä epäillään tapon yrityksestä. Uhrilla ei…
Rikos • jaetut avainsanat: #Nokia, #Puukotus
Nokian keskustassa on tapahtunut epäilty tapon yritys tiistai-iltana. Poliisi sai hälytyksen tapahtumasta noin kello 20, ja paikalla oli useita poliisiautoja sekä lääkintähelikopteri.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Nokia, #Poliisi
Levillä tapahtui vakava tilanne, jossa taksinkuljettajan epäillään ajaneen tahallisesti ihmisen päälle. Riidan jälkeen kuljettaja palasi taksillaan paikalle ja törmäsi uhriin, joka loukkaantui…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Itä-Uudenmaan poliisi teki laajan huumekauppaan liittyvän operaation Vantaan Koivukylässä maanantaina. Useita henkilöitä otettiin kiinni ja poliisi takavarikoi huumausaineita. Operaatio keskittyi erityisesti Hakotorin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Seinäjoella on tapahtunut pankkikorttihuijaus, jossa kaksi miestä on varastanut iäkkään miehen pankkikorttitiedot. Heidän epäillään vieneen jopa 30 000 euroa uhrin tililtä. Poliisi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.