Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jokerit on solminut sopimuksen Patrick Curryn kanssa. Yhdysvaltalainen hyökkääjä siirtyy helsinkiläisseuraan KalPasta. Curry on ollut SM-liigan tähtipelaajia ja viime kaudella hän teki 41 tehopistettä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jokerit on solminut sopimuksen Patrick Curryn kanssa. Yhdysvaltalainen hyökkääjä siirtyy helsinkiläisseuraan KalPasta. Curry on ollut SM-liigan tähtipelaajia ja viime kaudella hän teki 41 tehopistettä.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 14:42, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jokerit hankki Patrick Curryn KalPasta • Jokerit sai Patrick Curryn joukkueeseen • Jokerit solmi sopimuksen Patrick Curryn kanssa.
Jokerit sai Patrick Curryn
Jokerit on saanut uuden pelaajan, Patrick Curryn. Hän siirtyy Jokereihin KalPasta. Curry on 30-vuotias ja hän on pelannut hyvin SM-liigassa. Viime kaudella hän teki 41 pistettä. Jokerit uskoo, että Curry tuo energiaa joukkueeseen.
Jokerit on solminut sopimuksen Patrick Curryn kanssa. Yhdysvaltalainen hyökkääjä siirtyy helsinkiläisseuraan KalPasta. Curry on ollut SM-liigan tähtipelaajia ja viime kaudella hän teki 41 tehopistettä.
Jokerit on solminut 1+1-vuotisen sopimuksen yhdysvaltalaishyökkääjä Patrick Curryn kanssa. Curry on pelannut viimeiset kaksi kautta Kalevan Pallossa ja saavuttanut viime kaudella 41 tehopistettä. Jokerien urheilutoimenjohtaja Olli-Pekka Yrjänheikki korostaa…
Helsingin Jokerit on tehnyt pelaajasopimuksen Patrick Curryn kanssa. Sopimus on 1+1-vuotinen, ja Curry tuo joukkueeseen energiaa ja intohimoa. Hän on aiemmin pelannut Kuopion KalPassa, jossa hän oli yksi…
Helsingin Jokerit on tehnyt 1+1-vuotisen sopimuksen jääkiekkoilija Patrick Curryn kanssa. Curry siirtyy Jokerit-joukkueeseen Kuopion KalPasta, jossa hän oli yksi joukkueen johtavista pelaajista. Hän tuo mukanaan energiaa ja intohimoa,…
Helsingin Jokerit on tehnyt 1+1-vuotisen sopimuksen hyökkääjä Patrick Curryn kanssa. Curry siirtyy Jokerit-joukkueeseen Kuopion KalPasta, jossa hän oli yksi joukkueen avainpelaajista. Hän tuo joukkueeseen energiaa ja intohimoa, ja…
Helsingin Jokerit on solminut 1+1-vuotisen sopimuksen hyökkääjä Patrick Curryn kanssa. Curry on pelannut kaksi edelliskautta Kuopion KalPassa ja voittanut Suomen mestaruuden. Hän tuo joukkueeseen energiaa ja intohimoa.
KooKoo voitti SaiPan välieräsarjan kuudennessa ottelussa 3–2 ja eteni ensimmäistä kertaa seurahistoriassaan SM-liigan finaaliin. Jatkoerässä voittomaalin iski Oskari Luoto. Ottelun jälkeen KooKoon…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Tappara voitti Ilveksen jääkiekon SM-liigan välierässä ja eteni finaaliin. Ilves johti peliä 3–0, mutta Tappara käänsi ottelun edukseen. Ilveksen kannattajat kokivat suurta…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
KooKoo on yllättänyt SM-liigassa etenemällä finaaliin, mikä oli suuri yllätys. Miska Siikonen, joka pelaa finaaleissa toista vuotta peräkkäin, kertoi uskovansa joukkueen menestykseen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Kanadalaishyökkääjä Matt Davidson, joka pelasi KalPassa kaudella 2006–2007, on kuollut 48-vuotiaana. Davidson toimi kuollessaan Portland Winterhawksin pelaajakehityksen johtajana. Seura ilmoitti, että hänen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KalPa
Jääkiekon SM-liigan finaalit käynnistyvät lauantaina, kun Tampereen Tappara kohtaa Kouvolan KooKoon. Tappara eteni finaaleihin voittamalla Ilveksen ja KooKoo kaatoi SaiPan. Finaalit pelataan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Dallas Stars on hävinnyt kaksi peräkkäistä ottelua Minnesota Wildille pudotuspeleissä ja on vaikeassa tilanteessa. Wild johtaa ottelusarjaa 3–2 ja voi katkaista sen…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.