Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen Osakesäästäjien toimitusjohtaja Karri Salmi arvioi, että markkinat eivät hinnoittele talousriskejä oikein. Hän hämmästelee osakemarkkinoiden jatkuvaa nousua, vaikka riskit ovat koholla. Salmi nostaa esiin Lähi-idän kriisin ja sen vaikutukset Euroopan talouteen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen Osakesäästäjien toimitusjohtaja Karri Salmi arvioi, että markkinat eivät hinnoittele talousriskejä oikein. Hän hämmästelee osakemarkkinoiden jatkuvaa nousua, vaikka riskit ovat koholla. Salmi nostaa esiin Lähi-idän kriisin ja sen vaikutukset Euroopan talouteen.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 14:00, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pörssi kohtaa korjausliikkeen uhkan.
Pörssi voi laskea pian
Karri Salmi sanoo, että pörssi on vaarassa laskea. Hän uskoo, että markkinat eivät ymmärrä talouden riskejä. Salmi mainitsee, että Lähi-idän kriisi vaikuttaa Euroopan talouteen. Kuluttajaluottamus on heikentynyt ja talouskasvuennusteet ovat laskeneet.
Suomen Osakesäästäjien toimitusjohtaja Karri Salmi arvioi, että markkinat eivät hinnoittele talousriskejä oikein. Hän hämmästelee osakemarkkinoiden jatkuvaa nousua, vaikka riskit ovat koholla. Salmi nostaa esiin Lähi-idän kriisin ja sen…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.