Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen alle 18-vuotiaat jääkiekkoilijat, Pikkuleijonat, pelaavat tänään MM-puolivälierässä Tshekkiä vastaan. Ottelu alkaa Bratislavassa kello 13. Suomi voitti alkulohkossa kolme ottelua, mutta hävisi ainoastaan Kanadalle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen alle 18-vuotiaat jääkiekkoilijat, Pikkuleijonat, pelaavat tänään MM-puolivälierässä Tshekkiä vastaan. Ottelu alkaa Bratislavassa kello 13. Suomi voitti alkulohkossa kolme ottelua, mutta hävisi ainoastaan Kanadalle.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 12:21, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pikkuleijonat kohtaa Tshekin MM-puolivälierässä • Pikkuleijonat kohtaa Tshekin MM-puolivälierässä • Pikkuleijonat kohtaa Tshekin MM-puolivälierässä.
Pikkuleijonat pelaa Tshekkiä vastaan
Suomen nuoret jääkiekkoilijat, Pikkuleijonat, pelaavat tänään Tshekkiä vastaan MM-puolivälierässä. Ottelu alkaa kello 13 Bratislavassa. Suomi voitti kolme ottelua alkulohkossa, mutta hävisi vain Kanadalle. Joukkueen kentälliset ovat nyt selvillä.
Suomen alle 18-vuotiaat jääkiekkoilijat, Pikkuleijonat, pelaavat tänään MM-puolivälierässä Tshekkiä vastaan. Ottelu alkaa Bratislavassa kello 13. Suomi voitti alkulohkossa kolme ottelua, mutta hävisi ainoastaan Kanadalle.
Suomen alle 18-vuotiaat jääkiekkoilijat, Pikkuleijonat, kohtaavat Tshekin MM-puolivälierässä. Ottelu alkaa Bratislavassa kello 13. Suomi voitti alkulohkossa kolme ottelua, mutta hävisi ainoastaan Kanadalle.
Suomen alle 18-vuotiaat jääkiekkoilijat, Pikkuleijonat, kohtaavat Tshekin MM-puolivälierässä tänään Bratislavassa. Suomi voitti alkulohkossa kolme ottelua, mutta hävisi Kanadalle. Muut puolivälieräottelut ovat Kanada-Ruotsi, USA-Latvia ja Slovakia-Tanska.
NHL-puolustaja Nikolas Matinpalo on valittu Suomen miesten jääkiekkomaajoukkueeseen toukokuussa pelattaviin MM-kisoihin. Matinpalon kausi NHL:ssä päättyi pudotuspeleissä, ja hän on aiemmin edustanut Leijonia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Pikkuleijonat pelaavat kohtalonpelin alle 18-vuotiaiden MM-kisoissa. Voitto Tshekistä vie joukkueen mitalipeleihin, kun taas tappio tarkoittaa kotiinpaluu. Ottelu näkyy HBO Maxilla ja TV5:llä.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Pikkuleijonat, #Tshekki
Tappara voitti Ilveksen jääkiekon SM-liigan välierässä ja eteni finaaliin. Ilves johti peliä 3–0, mutta Tappara käänsi ottelun edukseen. Ilveksen kannattajat kokivat suurta…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Kanadan jääkiekkomaajoukkueeseen liittyy viisi uutta tähteä toukokuussa pelattaviin MM-kisoihin. Macklin Celebrini, Gavin McKenna, Mark Scheifele, Matt Barzal ja Morgan Reilly ovat sitoutuneet…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat
KooKoo on yllättänyt SM-liigassa etenemällä finaaliin, mikä oli suuri yllätys. Miska Siikonen, joka pelaa finaaleissa toista vuotta peräkkäin, kertoi uskovansa joukkueen menestykseen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen U18-joukkueen puolivälierävastus on selvillä, kun Tshekki kohtaa Pikkuleijonat. Suomi sijoittui lohkossaan kolmanneksi, kun taas Tshekki oli toinen. Puolivälierät pelataan keskiviikkona 29.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Pikkuleijonat, #Tshekki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.