Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Iranin ja Yhdysvaltain rauhansopimus viivästyy, ja Ruotsissa on tapahtunut ampumistapaus, jossa kaksi lasta on saanut vammoja. Lisäksi Suomeen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Metsäyhtiö UPM:n alkuvuoden tulos ylitti analyytikkojen odotukset. Yhtiön vertailukelpoinen liiketulos nousi 274 miljoonaan euroon, kun ennuste oli 262 miljoonaa euroa. Liikevaihto oli myös odotuksia korkeampi, 2 505 miljoonaa euroa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Metsäyhtiö UPM:n alkuvuoden tulos ylitti analyytikkojen odotukset. Yhtiön vertailukelpoinen liiketulos nousi 274 miljoonaan euroon, kun ennuste oli 262 miljoonaa euroa. Liikevaihto oli myös odotuksia korkeampi, 2 505 miljoonaa euroa.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 11:27, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Talouselämä, Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa UPM ylitti ennusteet • Neste ylitti odotukset ensimmäisellä neljänneksellä • UPM:n tulos ylitti odotukset alkuvuonna.
UPM ylitti ennusteet
Metsäyhtiö UPM:n tulos oli hyvä alkuvuonna. Yhtiön liiketulos oli 274 miljoonaa euroa, mikä oli enemmän kuin odotettiin. Liikevaihto oli myös korkea, 2 505 miljoonaa euroa. UPM valmistaa erilaisia puutuotteita, kuten paperia ja sahatavaraa.
Metsäyhtiö UPM:n alkuvuoden tulos ylitti analyytikkojen odotukset. Yhtiön vertailukelpoinen liiketulos nousi 274 miljoonaan euroon, kun ennuste oli 262 miljoonaa euroa. Liikevaihto oli myös odotuksia korkeampi, 2 505 miljoonaa…
Nesteen vertailukelpoinen käyttökate nousi tammi–maaliskuussa 861 miljoonaan euroon, ylittäen analyytikoiden odotukset. Uusiutuvien tuotteiden osuus kasvoi merkittävästi, ja yhtiö hyötyi markkinan parantumisesta. Toimitusjohtaja Heikki Malinen kommentoi jalostamojen suorituksen parantamisen…
UPM Energy raportoi saavuttaneensa parhaan ensimmäisen neljänneksen tuloksen historiassaan. Yhtiön vertailukelpoinen liiketulos oli 274 miljoonaa euroa, mikä ylitti analyytikoiden odotukset. Liikevaihto oli 2 505 miljoonaa euroa, ja osakekohtainen…
Fortum raportoi ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksestaan, joka ylitti analyytikoiden odotukset. Liikevaihto kasvoi 1 992 miljoonaan euroon, kun ennuste oli 1 794 miljoonaa euroa. Myös käyttökate ja liikevoitto paranivat vertailukauteen…
Kesko julkaisi ensimmäisen neljänneksen tuloksensa, joka ylitti analyytikoiden odotukset. Liikevoitto kasvoi 102,2 miljoonaan euroon, kun se vuosi sitten oli 95,6 miljoonaa euroa.…
Talous • jaetut avainsanat: #Liikevaihto, #Tulos
Kempowerin liikevaihto kasvoi merkittävästi ja ylitti analyytikoiden ennusteet. Yhtiön operatiivinen liiketulos oli kuitenkin tappiollinen, mikä jäi odotuksista. Pohjois-Amerikan liikevaihto kasvoi yli kolminkertaiseksi…
Talous • jaetut avainsanat: #Liikevaihto, #Tulos
Solteq julkaisi heikot tuloksensa ensimmäiseltä vuosineljännekseltä, jossa liiketulos oli -0,3 miljoonaa euroa. Yhtiö odottaa loppuvuodelle parempia näkymiä, vaikka asiakaskysyntä on ollut vaisua.…
Talous • jaetut avainsanat: #Tulos, #Liikevaihto
Alma Median liikevaihto kasvoi ja ylitti analyytikoiden ennusteet. Yhtiön oikaistu liikevoitto tammi-maaliskuussa oli 20,4 miljoonaa euroa, mikä on enemmän kuin odotettu 18,7…
Talous • jaetut avainsanat: #Liikevaihto, #Tulos
Digian alkuvuoden liiketulos oli 2,5 miljoonaa euroa, mikä on vähemmän kuin viime vuonna. Yhtiön tulos alitti myös analyytikoiden ennusteet. Liikevaihto kasvoi hieman,…
Talous • jaetut avainsanat: #Liiketulos, #Tulos
Pihlajalinna julkaisi tammi–maaliskuun tuloksensa, joka jäi sekä vertailukaudesta että ennusteista. Oikaistu ebita-tulos oli 14,0 miljoonaa euroa, kun analyytikoiden odotus oli 15,4 miljoonaa…
Talous • jaetut avainsanat: #Tulos, #Liikevaihto
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.