Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
N kanavien näkyminen Elisan palveluissa on vaarassa, jos jakelusopimusta ei saada sovittua. Nykyinen sopimus päättyy 12. toukokuuta, ja neuvottelut ovat käynnissä. Jos sopimusta ei synny, MTV:n maksuttomat kanavat lakkaavat näkymästä 13. toukokuuta alkaen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
N kanavien näkyminen Elisan palveluissa on vaarassa, jos jakelusopimusta ei saada sovittua. Nykyinen sopimus päättyy 12. toukokuuta, ja neuvottelut ovat käynnissä. Jos sopimusta ei synny, MTV:n maksuttomat kanavat lakkaavat näkymästä 13. toukokuuta alkaen.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 09:29, pääluokka Televisio.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa n kanavien näkyminen uhkaa loppua Elisan asiakkailta.
n kanavat voivat loppua Elisalta
N kanavat voivat lakata näkymästä Elisan asiakkaille. Tämä tapahtuu, jos MTV ja Elisa eivät saa sopimusta aikaiseksi. Nykyinen sopimus päättyy 12. toukokuuta. Jos sopimusta ei synny, kanavat eivät näy 13. toukokuuta jälkeen.
N kanavien näkyminen Elisan palveluissa on vaarassa, jos jakelusopimusta ei saada sovittua. Nykyinen sopimus päättyy 12. toukokuuta, ja neuvottelut ovat käynnissä. Jos sopimusta ei synny, MTV:n maksuttomat kanavat…
Ellen Jokikunnaksen ja Jari Raskin Unelmia Italiassa -sarja päättyy tunteellisesti. Viimeisissä jaksoissa Jokikunnas herkistyy kyyneleisiin perheen yhteisistä hetkistä.
Televisio • jaetut avainsanat: #MTV
Osmo Peltola, 14, kertoo MTV:n Yökylässä-ohjelmassa ihastuksistaan koulun avustajiin. Hän tunnustaa tunteensa Maria Veitolalle ja kertoo myös rakkausunista. Osmon isä Mikko "Peltsi"…
Televisio • jaetut avainsanat: #MTV
Jari Sarasvuo myöntää Kauko Röyhkä olevan oikeassa muistoissaan takavuosien tv-haastatteluista. Röyhkä kertoi, että Sarasvuo ehdotti hänen esiintyvän satanistina ohjelmassa, vaikka hän itse…
Televisio
HBO:n House of the Dragon -sarjan kolmas tuotantokausi starttaa 22. Kesäkuuta. Sarja, joka perustuu George R.R. Martinin teokseen, kertoo Targaryenin suvun tarinan.…
Televisio
MTV3-kanavalla alkaa uusi Kartturista kuskiksi -sarja, joka seuraa rallin kaksinkertaisen kartanlukijamaailmanmestarin Jonne Halttusen matkaa. Sarjassa Halttunen tuo esiin myös ympärillään toimivia ihmisiä.
Televisio
Uusi tanskalainen poliisisarja, Poliisien väreissä, esittelee realistista poliisityötä. Sarja keskittyy poliisikoulutukseen ja sen haasteisiin, ja siinä nähdään vahva rooli rehtori Sanne Hammerbyltä.
Televisio
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.