Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Mynämäellä epäillään kolmea henkilöä naisen taposta, kun taas Nikolas Elomaa on nimitetty valtakunnansovittelijaksi vuoteen 2030 asti.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kanadalaishyökkääjä Matt Davidson, joka pelasi KalPassa kaudella 2006–2007, on kuollut 48-vuotiaana. Davidson toimi kuollessaan Portland Winterhawksin pelaajakehityksen johtajana. Seura ilmoitti, että hänen kuolemansa oli odottamaton.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kanadalaishyökkääjä Matt Davidson, joka pelasi KalPassa kaudella 2006–2007, on kuollut 48-vuotiaana. Davidson toimi kuollessaan Portland Winterhawksin pelaajakehityksen johtajana. Seura ilmoitti, että hänen kuolemansa oli odottamaton.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 11:02, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Entinen KalPa-pelaaja Matt Davidson kuoli • Entinen jääkiekkoilija Matt Davidson kuoli • Ex-jääkiekkoilija Matt Davidson kuoli 48-vuotiaana.
Matt Davidson kuoli
Matt Davidson on kuollut 48-vuotiaana. Hän pelasi KalPassa liigakaudella 2006–2007. Davidson toimi kuollessaan Portland Winterhawksin pelaajakehityksen johtajana. Hänen kuolemansa oli odottamaton ja se herätti surua jääkiekkoyhteisössä.
Kanadalaishyökkääjä Matt Davidson, joka pelasi KalPassa kaudella 2006–2007, on kuollut 48-vuotiaana. Davidson toimi kuollessaan Portland Winterhawksin pelaajakehityksen johtajana. Seura ilmoitti, että hänen kuolemansa oli odottamaton.
Matt Davidson, entinen jääkiekkoilija, on kuollut 48-vuotiaana. Kuolema oli odottamaton, ja hänet muistetaan erityisesti pelaajakehityksen johtajana Portland Winterhawksissa. Davidson pelasi myös NHL:ssä ja SM-liigassa, ja häntä arvostettiin suuresti…
Entinen jääkiekkoilija Matt Davidson on kuollut 48-vuotiaana. Davidson toimi Portland Winterhawksin pelaajakehityksen johtajana ja oli arvostettu henkilö jääkiekkopiireissä. Hän pelasi NHL:ssä ja Euroopassa, mutta hänen uransa päättyi siirtymiseen…
Tappara voitti Ilveksen jääkiekon SM-liigan välierässä ja eteni finaaliin. Ilves johti peliä 3–0, mutta Tappara käänsi ottelun edukseen. Ilveksen kannattajat kokivat suurta…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #Jääkiekko
KooKoo on yllättänyt SM-liigassa etenemällä finaaliin, mikä oli suuri yllätys. Miska Siikonen, joka pelaa finaaleissa toista vuotta peräkkäin, kertoi uskovansa joukkueen menestykseen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #Jääkiekko
Jääkiekon SM-liigan finaalit käynnistyvät lauantaina, kun Tampereen Tappara kohtaa Kouvolan KooKoon. Tappara eteni finaaleihin voittamalla Ilveksen ja KooKoo kaatoi SaiPan. Finaalit pelataan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #Jääkiekko
Dallas Stars on hävinnyt kaksi peräkkäistä ottelua Minnesota Wildille pudotuspeleissä ja on vaikeassa tilanteessa. Wild johtaa ottelusarjaa 3–2 ja voi katkaista sen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL-puolustaja Nikolas Matinpalo on valittu Suomen miesten jääkiekkomaajoukkueeseen toukokuussa pelattaviin MM-kisoihin. Matinpalon kausi NHL:ssä päättyi pudotuspeleissä, ja hän on aiemmin edustanut Leijonia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Rasmus Ristolainen esitti hyviä otteita NHL:n pudotuspeleissä, mutta Philadelphia Flyers hävisi Pittsburgh Penguinsille 3–2. Ristolainen syötti Flyersin molemmat maalit ja pelasi paljon,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.