Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Entinen Salkkarit-näyttelijä Ronny Roslöf on syytettynä kahdesta pahoinpitelystä Helsingin käräjäoikeudessa. Syyttäjä vaatii hänelle rangaistusta väkivaltarikoksista, joita on tapahtunut marraskuussa 2023. Roslöf kiistää syytteet eikä halua kommentoida asiaa ennen oikeudenkäyntiä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Entinen Salkkarit-näyttelijä Ronny Roslöf on syytettynä kahdesta pahoinpitelystä Helsingin käräjäoikeudessa. Syyttäjä vaatii hänelle rangaistusta väkivaltarikoksista, joita on tapahtunut marraskuussa 2023. Roslöf kiistää syytteet eikä halua kommentoida asiaa ennen oikeudenkäyntiä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 08:43, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ronny Roslöfiä syytetään pahoinpitelystä.
Ronny Roslöf syytetään pahoinpitelystä
Ronny Roslöf, entinen Salkkarit-näyttelijä, on saanut syytteet kahdesta pahoinpitelystä. Nämä rikokset ovat tapahtuneet Helsingissä 18. marraskuuta 2023. Syyttäjä vaatii Roslöfille rangaistusta väkivallasta. Roslöf kiistää syytteet eikä halua puhua asiasta ennen oikeudenkäyntiä.
Entinen Salkkarit-näyttelijä Ronny Roslöf on syytettynä kahdesta pahoinpitelystä Helsingin käräjäoikeudessa. Syyttäjä vaatii hänelle rangaistusta väkivaltarikoksista, joita on tapahtunut marraskuussa 2023. Roslöf kiistää syytteet eikä halua kommentoida asiaa ennen…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.