Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rovaniemen Palloseuran entinen puheenjohtaja Risto Niva on saanut neljän kuukauden ehdollisen vankeustuomion kavalluksesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Donald Trumpin kuva saattaa pian ilmestyä Yhdysvaltain passeihin. Ulkoministeriö valmistaa erikoispasseja maan itsenäisyysjulistuksen 250-vuotisjuhlan kunniaksi. Passien sisäsivuille on suunniteltu Trumpin virallinen valokuva ja hänen allekirjoituksensa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Donald Trumpin kuva saattaa pian ilmestyä Yhdysvaltain passeihin. Ulkoministeriö valmistaa erikoispasseja maan itsenäisyysjulistuksen 250-vuotisjuhlan kunniaksi. Passien sisäsivuille on suunniteltu Trumpin virallinen valokuva ja hänen allekirjoituksensa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 02:04, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Trumpin kuva tulee Yhdysvaltain passeihin • Donald Trumpin kuva uuteen USA:n passiin • Yhdysvallat julkaisee Trump-passeja itsenäisyyden kunniaksi.
Trumpin kuva tulee passeihin
Donald Trumpin kuva voi pian olla Yhdysvaltain passeissa. Ulkoministeriö tekee erikoispasseja itsenäisyysjulistuksen 250-vuotisjuhlan vuoksi. Passissa on Trumpin kuva ja hänen allekirjoituksensa. Passit ovat saatavilla vain Washingtonissa ja rajoitetun ajan.
Donald Trumpin kuva saattaa pian ilmestyä Yhdysvaltain passeihin. Ulkoministeriö valmistaa erikoispasseja maan itsenäisyysjulistuksen 250-vuotisjuhlan kunniaksi. Passien sisäsivuille on suunniteltu Trumpin virallinen valokuva ja hänen allekirjoituksensa.
Yhdysvaltain ulkoministeriö suunnittelee uutta passia, jonka kansiin tulee presidentti Donald Trumpin kuva. Uuden passin erikoiserä, joka juhlistaa maan 250-vuotisjuhlaa, on määrä julkaista kesällä. Passit ovat saatavilla vain Washingtonin…
Yhdysvallat aikoo julkaista erikoispasseja, joissa on presidentti Donald Trumpin kuva. Tämä tempaus liittyy maan 250-vuotisjuhlavuoteen, joka on heinäkuussa. Passeja olisi saatavilla vain Washingtonissa.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.