Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Unkarin Peter Magyar tapaa Ursula von der Leyenin Brysselissä. Tapaamisen aiheena on EU:n jäädyttämän rahoituksen vapauttaminen Unkarille. Unkari menettää yli kymmenen miljardia euroa, ellei vaadittuja uudistuksia tehdä elokuun loppuun mennessä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Unkarin Peter Magyar tapaa Ursula von der Leyenin Brysselissä. Tapaamisen aiheena on EU:n jäädyttämän rahoituksen vapauttaminen Unkarille. Unkari menettää yli kymmenen miljardia euroa, ellei vaadittuja uudistuksia tehdä elokuun loppuun mennessä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 01:38, pääluokka Politiikka.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Magyar keskustelee EU-rahoituksen vapauttamisesta.
Magyar tapaa EU:n johtajan
Unkarin Peter Magyar tapaa Ursula von der Leyenin Brysselissä. He keskustelevat Unkarin EU-rahoituksen vapauttamisesta. Unkarin tuleva ulkoministeri ja hallinnon edustajat ovat myös tavanneet EU-komission johtoa. Unkari menettää yli kymmenen miljardia euroa, jos vaadittuja uudistuksia ei tehdä elokuuhun mennessä.
Unkarin Peter Magyar tapaa Ursula von der Leyenin Brysselissä. Tapaamisen aiheena on EU:n jäädyttämän rahoituksen vapauttaminen Unkarille. Unkari menettää yli kymmenen miljardia euroa, ellei vaadittuja uudistuksia tehdä elokuun…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.