Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Edmonton Oilersin tilanne NHL:n pudotuspeleissä on kriittinen, sillä joukkue voi joutua pelaamaan seuraavan ottelun ilman tähteään Connor McDavidia. Anaheim Ducks johtaa sarjaa voitoin 3–1, ja Oilers on kärsinyt kolme peräkkäistä tappiota. McDavidin pelaamisesta päätetään vasta ennen ottelua.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Edmonton Oilersin tilanne NHL:n pudotuspeleissä on kriittinen, sillä joukkue voi joutua pelaamaan seuraavan ottelun ilman tähteään Connor McDavidia. Anaheim Ducks johtaa sarjaa voitoin 3–1, ja Oilers on kärsinyt kolme peräkkäistä tappiota. McDavidin pelaamisesta päätetään vasta ennen ottelua.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.4.2026 klo 22:11, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Oilers kohtaa Ducks ilman McDavidia • Oilers voi pelata ilman McDavidia • Oilers kohtaa Ducks ilman McDavidia.
Oilers pelaa ilman McDavidia
Edmonton Oilers on vaikeassa tilanteessa NHL:n pudotuspeleissä. Joukkue voi pelata seuraavan ottelun ilman tähtipelaajaansa Connor McDavidia. Anaheim Ducks johtaa sarjaa 3–1, ja Oilers on hävinnyt kolme peliä putkeen. McDavidin pelaamisesta päätetään juuri ennen peliä.
Edmonton Oilersin tilanne NHL:n pudotuspeleissä on kriittinen, sillä joukkue voi joutua pelaamaan seuraavan ottelun ilman tähteään Connor McDavidia. Anaheim Ducks johtaa sarjaa voitoin 3–1, ja Oilers on kärsinyt…
Edmonton Oilers on vaarassa pudota NHL:n pudotuspeleistä, sillä Anaheim Ducks johtaa sarjaa 3–1. Ensi yön ottelussa Oilersin supertähti Connor McDavidin pelaaminen on epävarmaa, mikäli hän ei pysty osallistumaan.…
Edmonton Oilersin tilanne NHL:n pudotuspeleissä on kriittinen, sillä joukkue saattaa pelata seuraavan ottelun ilman tähtipelaaja Connor McDavidia. Anaheim Ducks johtaa sarjaa voitoin 3–1, ja Oilers on kärsinyt kolme…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.