Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Nokialla tapahtui puukotus ravintolassa, jossa yksi henkilö sai vakavia vammoja. Poliisi sai hälytyksen ja otti epäillyn kiinni nopeasti. Tapausta tutkitaan alustavasti tapon yrityksenä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Nokialla tapahtui puukotus ravintolassa, jossa yksi henkilö sai vakavia vammoja. Poliisi sai hälytyksen ja otti epäillyn kiinni nopeasti. Tapausta tutkitaan alustavasti tapon yrityksenä.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.4.2026 klo 22:37, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Aamulehti, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Puukotus ravintolassa Nokialla • Puukotus ravintolassa Nokialla, uhri vakavasti loukkaantunut • Puukotus ravintolassa Nokialla.
Puukotus ravintolassa Nokialla
Nokialla oli puukotus ravintolassa. Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ja vietiin sairaalaan. Poliisi sai hälytyksen ja otti epäillyn kiinni nopeasti. Tapausta tutkitaan tapon yrityksenä.
Nokialla tapahtui puukotus ravintolassa, jossa yksi henkilö sai vakavia vammoja. Poliisi sai hälytyksen ja otti epäillyn kiinni nopeasti. Tapausta tutkitaan alustavasti tapon yrityksenä.
Nokialla tapahtui tiistai-iltana puukotus Ale Pub Mexas -ravintolassa. Yksi henkilö sai vakavia vammoja ja hänet on toimitettu sairaalahoitoon. Poliisi otti epäillyn kiinni nopeasti ja tutkii tapausta.
Nokialla tapahtui tiistai-iltana vakava puukotus ravintolassa, jossa yksi henkilö loukkaantui. Poliisi sai hälytyksen kello 20.03 ja epäilty kiinniotettiin nopeasti. Tapausta tutkitaan alustavasti tapon yrityksenä.
Nokialla on käynnissä suuri poliisioperaatio, joka liittyy väkivaltarikoksen selvittämiseen. Operaation keskiössä on baarin ympäristö, ja paikalla on myös lääkärihelikopteri. Sisä-Suomen poliisi on vahvistanut tilanteen.
Nokialla on tapahtunut tiistai-iltana epäilty väkivaltarikos, joka on herättänyt laajaa poliisioperaatiota. Silminnäkijöiden mukaan useita poliisiautoja on ollut paikalla, ja lääkintähelikopteri on myös käynyt alueella. Poliisi tiedottaa asiasta lisää…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.