Nimipäivä:
Arvo
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Elisa ja MTV ovat saavuttaneet sopimuksen, jonka myötä MTV:n kanavat ovat jälleen katsottavissa Elisa Viihteessä ja Elisan kaapeli-tv:ssä.


Hurrikaani voitti finaalin toisen pelin

Aihesivu: Hurrikaani voitti finaalin toisen pelin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Hurrikaani voitti Oulussa pelatussa mestaruusliigan finaalin toisen ottelun AC Oulu Volleyn selvästi 3–0. Voitto tarkoittaa, että Hurrikaani johtaa finaalisarjaa nyt 2–0. Joukkue esitti erinomaisia suorituksia ja hallitsi peliä alusta loppuun.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Lentopallo
  • Päivitetty 28.4.2026 klo 20:51
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Hurrikaani voitti Oulussa pelatussa mestaruusliigan finaalin toisen ottelun AC Oulu Volleyn selvästi 3–0. Voitto tarkoittaa, että Hurrikaani johtaa finaalisarjaa nyt 2–0. Joukkue esitti erinomaisia suorituksia ja hallitsi peliä alusta loppuun.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.4.2026 klo 20:51, pääluokka Lentopallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Turun Sanomat, Kaleva, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hurrikaani voitti finaalin toisen pelin • Hurrikaani voitti AC Oulu Volleyn finaalissa • Hurrikaani johtaa Mestaruusliigassa 2–0.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 28.4.2026 klo 20:51.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Lentopallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Hurrikaani, #Mestaruusliiga, #ACOuluVolley.

Selkokielinen yhteenveto

Hurrikaani voitti toisen finaalin

Hurrikaani voitti Oulussa pelatun finaalin AC Oulu Volleylta. Ottelu päättyi Hurrikaanin voittoon 3–0. Hurrikaani pelasi hyvin ja hallitsi peliä. Nyt Hurrikaani johtaa finaalisarjaa 2–0.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.