Nimipäivä:
Lauri, Lasse, Lassi
16°C Helsinki

Tappara voitti Ilveksen finaalissa

Aihesivu: Tappara voitti Ilveksen finaalissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Tappara eteni jääkiekkovälieristä finaaliin voitettuaan Ilveksen 4–3. Ottelu ratkesi Tapparan kolmen maalin takaa-ajoasemasta huolimatta. Finaalissa Tappara kohtaa KooKoon.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 28.4.2026 klo 20:15
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Tappara eteni jääkiekkovälieristä finaaliin voitettuaan Ilveksen 4–3. Ottelu ratkesi Tapparan kolmen maalin takaa-ajoasemasta huolimatta. Finaalissa Tappara kohtaa KooKoon.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.4.2026 klo 20:15, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tappara voitti Ilveksen finaalissa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 28.4.2026 klo 20:15.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Tappara, #Ilves, #KooKoo.

Selkokielinen yhteenveto

Tappara voitti Ilveksen finaalissa

Tappara voitti Ilveksen jääkiekon välierissä. Ottelu päättyi 4–3 Tapparalle. Tappara nousi kolmen maalin takaa voittoon. Finaalissa Tappara pelaa KooKoota vastaan.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.
Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti.
Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä.