Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Turun Jäkärlässä on loukkaantunut hirvi jäänyt moottoritien riista-aitojen väliin. Poliisi on valmistautumassa lopettamaan hirven ja kehottaa autoilijoita varovaisuuteen alueella. Tilanne vaatii erityistä tarkkaavaisuutta liikenteessä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Turun Jäkärlässä on loukkaantunut hirvi jäänyt moottoritien riista-aitojen väliin. Poliisi on valmistautumassa lopettamaan hirven ja kehottaa autoilijoita varovaisuuteen alueella. Tilanne vaatii erityistä tarkkaavaisuutta liikenteessä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.4.2026 klo 15:15, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hirvi on moottoritiellä Turussa • Hirvi aiheuttaa vaaran moottoritiellä Turussa • Hirvi on loukkaantunut moottoritien lähellä.
Hirvi on moottoritiellä Turussa
Turun Jäkärlässä on hirvi jäänyt loukkaantuneena moottoritien riista-aitojen väliin. Poliisi aikoo lopettaa hirven. Autoilijoita pyydetään olemaan varovaisia tällä tieosuudella. Tilanne on vaarallinen liikenteelle.
Turun Jäkärlässä on loukkaantunut hirvi jäänyt moottoritien riista-aitojen väliin. Poliisi on valmistautumassa lopettamaan hirven ja kehottaa autoilijoita varovaisuuteen alueella. Tilanne vaatii erityistä tarkkaavaisuutta liikenteessä.
Hirvi on jäänyt loukkuun moottoritien riista-aitojen väliin Turussa. Poliisi varoittaa autoilijoita erityisestä varovaisuudesta alueella. Lounais-Suomen poliisi suunnittelee hirven lopettamista turvallisuuden vuoksi.
Poliisi varoittaa autoilijoita Tampereen moottoritiellä, jossa loukkaantunut hirvi on havaittu. Hirvi sijaitsee Turun Jäkärlässä riista-aitojen välissä. Poliisi valmistautuu lopettamaan eläimen.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.