Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Need’em osallistuu Finlandia-ajoon, joka ajetaan Vermossa. Hevonen sijoittui kolmanneksi Seinäjoki Racessa ja on saanut kutsun kilpailuun. Valmentaja Miika Tenhunen on tyytyväinen kutsuun ja uskoo hevosen kunnon paranevan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Need’em osallistuu Finlandia-ajoon, joka ajetaan Vermossa. Hevonen sijoittui kolmanneksi Seinäjoki Racessa ja on saanut kutsun kilpailuun. Valmentaja Miika Tenhunen on tyytyväinen kutsuun ja uskoo hevosen kunnon paranevan.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.4.2026 klo 12:00, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Need’em kutsuttu Finlandia-ajoon.
Need’em menee Finlandia-ajoon
Need’em on saanut kutsun Finlandia-ajoon, joka on kahden viikon päästä. Hevonen sijoittui kolmanneksi Seinäjoki Racessa. Valmentaja Miika Tenhunen on iloinen kutsusta. Hän uskoo, että Need’em on parempi Vermossa.
Need’em osallistuu Finlandia-ajoon, joka ajetaan Vermossa. Hevonen sijoittui kolmanneksi Seinäjoki Racessa ja on saanut kutsun kilpailuun. Valmentaja Miika Tenhunen on tyytyväinen kutsuun ja uskoo hevosen kunnon paranevan.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.