Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ateenassa tapahtui ammuskelu, jossa useita henkilöitä haavoittui. Poliisi etsii epäiltyä, 89-vuotiasta miestä, joka avasi tulen sosiaaliturvatoimistossa ja myöhemmin oikeustalolla. Viranomaiset ovat löytäneet haulikon, jota epäillään käytetyn ampumisissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ateenassa tapahtui ammuskelu, jossa useita henkilöitä haavoittui. Poliisi etsii epäiltyä, 89-vuotiasta miestä, joka avasi tulen sosiaaliturvatoimistossa ja myöhemmin oikeustalolla. Viranomaiset ovat löytäneet haulikon, jota epäillään käytetyn ampumisissa.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.4.2026 klo 14:57, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ateenassa ammuskelu, useita haavoittui • Ateenassa ammuskeluissa viisi haavoittui • Ateenassa ampuminen, useita loukkaantuneita.
Ateenassa ammuttiin, useita haavoittui
Ateenassa on tapahtunut ammuskelu, jossa useita ihmisiä on haavoittunut. Ampuja on 89-vuotias mies, joka ampui ensin sosiaaliturvatoimistossa ja sitten oikeustalolla. Poliisi etsii häntä aktiivisesti. Ampumisen jälkeen paikalla oli paljon ambulansseja ja apua antavia henkilöitä.
Ateenassa tapahtui ammuskelu, jossa useita henkilöitä haavoittui. Poliisi etsii epäiltyä, 89-vuotiasta miestä, joka avasi tulen sosiaaliturvatoimistossa ja myöhemmin oikeustalolla. Viranomaiset ovat löytäneet haulikon, jota epäillään käytetyn ampumisissa.
Ateenassa tapahtui kaksi ammuskelua, joissa viisi ihmistä haavoittui. Ensimmäinen ammuskelu tapahtui sosiaaliturvatoimistossa ja toinen oikeustalolla. Poliisi etsii edelleen epäiltyä, 89-vuotiasta miestä, joka on paennut paikalta.
Ateenassa tapahtui ampuminen, jossa ainakin viisi ihmistä haavoittui. 89-vuotias mies avasi tulen sosiaaliturvatoimistossa ja myöhemmin oikeustalolla. Poliisi etsii ampujaa ja on löytänyt haulikon, jota epäillään käytetyn ampumisissa.
Ateenassa tapahtui tiistaina ammuskelu, jossa neljä ihmistä haavoittui. Poliisi etsii epäiltyä, 89-vuotiasta miestä, joka avasi tulen sosiaaliturvatoimistossa ja myöhemmin oikeustalolla. Ampumisen motiivi on vielä epäselvä.
Ateenassa on tapahtunut ammuskeluja, joissa useita henkilöitä on loukkaantunut. Ampuja avasi tulen sosiaaliturvatoimistossa ja myöhemmin oikeustalolla. Poliisi etsii epäiltyä ampujaa ja on käynnistänyt operaation hänen löytämisekseen.
Ateenan keskustassa tapahtui ammuskelu, jossa useita henkilöitä haavoittui. Epäilty, 89-vuotias mies, avasi tulen sosiaaliturvatoimistossa ja myöhemmin oikeustalolla. Poliisi on käynnistänyt operaation ampujan löytämiseksi.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.