Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuopiossa autoilija törmäsi jalankulkijaan Motonetin parkkipaikalla. Törmäyksen jälkeen kuljettaja keskusteli tapahtumapaikalla uhrin kanssa, mutta jatkoi sitten matkaansa. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja toivoo autoilijan ottavan yhteyttä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuopiossa autoilija törmäsi jalankulkijaan Motonetin parkkipaikalla. Törmäyksen jälkeen kuljettaja keskusteli tapahtumapaikalla uhrin kanssa, mutta jatkoi sitten matkaansa. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja toivoo autoilijan ottavan yhteyttä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.4.2026 klo 13:11, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, MTV Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Autoilija törmäsi jalankulkijaan Kuopiossa • Mies törmäsi autoon parkkipaikalla • Autoilija törmäsi mieheen parkkipaikalla.
Autoilija törmäsi jalankulkijaan Kuopiossa
Kuopiossa autoilija törmäsi jalankulkijaan Motonetin parkkipaikalla. Mies oli lastensa kanssa parkkipaikalla, kun auto lähestyi heitä. Kuljettaja jäi juttelemaan uhrin kanssa, mutta lähti sitten paikalta. Poliisi tutkii tapausta ja pyytää autoilijaa ottamaan yhteyttä.
Kuopiossa autoilija törmäsi jalankulkijaan Motonetin parkkipaikalla. Törmäyksen jälkeen kuljettaja keskusteli tapahtumapaikalla uhrin kanssa, mutta jatkoi sitten matkaansa. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja toivoo autoilijan ottavan yhteyttä.
Kuopiossa Motonetin parkkipaikalla tapahtui onnettomuus, jossa auto törmäsi mieheen, joka oli lastensa kanssa. Mies onnistui pelastamaan yhden lapsensa, mutta itse hän sai osuman. Poliisi pyytää autoilijaa ottamaan yhteyttä.
Kuopiossa Motonetin parkkipaikalla tapahtui onnettomuus, jossa autoilija törmäsi mieheen. Mies oli liikkeellä kahden lapsensa kanssa, kun auto ajoi heidän suuntaansa. Poliisi etsii autoilijaa, joka poistui paikalta ilman yhteystietoja.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.