Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jukka Lehtonen on nimetty Arctic Volleyn naisten mestaruusliigajoukkueen päävalmentajaksi kaudelle 2026–2027. Hänen mukaansa joukkue tavoittelee kahta peräkkäistä mitalipeliä ja ensimmäisiä europelimatkoja kahden vuoden sisällä. Sopimus syntyi nopeasti ilman pitkiä neuvotteluja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jukka Lehtonen on nimetty Arctic Volleyn naisten mestaruusliigajoukkueen päävalmentajaksi kaudelle 2026–2027. Hänen mukaansa joukkue tavoittelee kahta peräkkäistä mitalipeliä ja ensimmäisiä europelimatkoja kahden vuoden sisällä. Sopimus syntyi nopeasti ilman pitkiä neuvotteluja.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.4.2026 klo 10:05, pääluokka Lentopallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Lapin Kansa.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jukka Lehtonen jatkaa Arctic Volleyn päävalmentajana.
Jukka Lehtonen jatkaa Arctic Volleyn päävalmentajana
Jukka Lehtonen on päävalmentaja Arctic Volleyn naisten joukkueessa. Hän jatkaa kaudella 2026–2027. Lehtonen sanoo, että joukkue haluaa voittaa mitalit peräkkäin. Lisäksi he haluavat pelata europelit ensi kauden jälkeen.
Jukka Lehtonen on nimetty Arctic Volleyn naisten mestaruusliigajoukkueen päävalmentajaksi kaudelle 2026–2027. Hänen mukaansa joukkue tavoittelee kahta peräkkäistä mitalipeliä ja ensimmäisiä europelimatkoja kahden vuoden sisällä. Sopimus syntyi nopeasti ilman…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.