Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jääkiekon SM-liigan finaalit käynnistyvät lauantaina, kun Tampereen Tappara kohtaa Kouvolan KooKoon. Tappara eteni finaaleihin voittamalla Ilveksen ja KooKoo kaatoi SaiPan. Finaalit pelataan paras seitsemästä -mallilla, ja ensimmäinen ottelu on Tapparan kotikentällä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jääkiekon SM-liigan finaalit käynnistyvät lauantaina, kun Tampereen Tappara kohtaa Kouvolan KooKoon. Tappara eteni finaaleihin voittamalla Ilveksen ja KooKoo kaatoi SaiPan. Finaalit pelataan paras seitsemästä -mallilla, ja ensimmäinen ottelu on Tapparan kotikentällä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.4.2026 klo 10:24, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa SM-liigan finaalit alkavat lauantaina • SM-liigan finaalit alkavat lauantaina • SM-liigan finaalit alkavat lauantaina.
SM-liigan finaalit alkavat lauantaina
Jääkiekon SM-liigan finaalit alkavat lauantaina. Tampereen Tappara pelaa Kouvolan KooKoota vastaan. Tappara voitti Ilveksen ja KooKoo voitti SaiPan. Finaalit pelataan paras seitsemästä -systeemillä.
Jääkiekon SM-liigan finaalit käynnistyvät lauantaina, kun Tampereen Tappara kohtaa Kouvolan KooKoon. Tappara eteni finaaleihin voittamalla Ilveksen ja KooKoo kaatoi SaiPan. Finaalit pelataan paras seitsemästä -mallilla, ja ensimmäinen ottelu…
Jääkiekon SM-liigan finaalit starttaavat lauantaina, kun Tampereen Tappara kohtaa Kouvolan KooKoon. Tappara eteni finaaleihin voittamalla Ilveksen ja KooKoo kaatoi SaiPan. Finaalit pelataan paras seitsemästä -mallilla, ja ensimmäinen ottelu…
Jääkiekon SM-liigan finaalit käynnistyvät lauantaina, kun Tampereen Tappara kohtaa Kouvolan KooKoon. Tappara eteni finaaleihin voittamalla Ilveksen ja KooKoo puolestaan kaatoi SaiPan. Finaalit pelataan paras seitsemästä -mallilla, ja ensimmäinen…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.