Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vegas Golden Knights voitti Utah Mammothin 5–4 jatkoajalla, tasoittaen ottelusarjan voitot 2–2:een. Shea Theodore ratkaisi pelin laukauksellaan, vaikka Utah oli noussut kolmen maalin takaa voittoon. Ottelussa nähtiin useita käänteitä, ja Utahin maali hylättiin paitsiona ennen Vegasin voittoa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vegas Golden Knights voitti Utah Mammothin 5–4 jatkoajalla, tasoittaen ottelusarjan voitot 2–2:een. Shea Theodore ratkaisi pelin laukauksellaan, vaikka Utah oli noussut kolmen maalin takaa voittoon. Ottelussa nähtiin useita käänteitä, ja Utahin maali hylättiin paitsiona ennen Vegasin voittoa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.4.2026 klo 08:47, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vegas voitti Utahin jatkoajalla.
Vegas voitti Utahin jatkoajalla
Vegas Golden Knights voitti Utah Mammothin 5–4 jatkoajalla. Shea Theodore teki voittomaalin. Utah oli ensin noussut kolmen maalin takaa voittoon. Pelissä oli monta käännettä, ja Utahin maali hylättiin ennen Vegasin voittoa. Ottelusarja jatkuu torstaina.
Vegas Golden Knights voitti Utah Mammothin 5–4 jatkoajalla, tasoittaen ottelusarjan voitot 2–2:een. Shea Theodore ratkaisi pelin laukauksellaan, vaikka Utah oli noussut kolmen maalin takaa voittoon. Ottelussa nähtiin useita…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.