Nimipäivä:
Turo, Turkka
18°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.


Auto syttyi tuleen Vihdissä kolarissa

Aihesivu: Auto syttyi tuleen Vihdissä kolarissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Vihdissä tapahtui liikenneonnettomuus, jossa auto syttyi palamaan. Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ja toinen lievemmin. Pelastuslaitos sai hälytyksen nopeasti ja paikalle saapui ensivastetoimijat parissa minuutissa.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Liikenne
  • Päivitetty 28.4.2026 klo 07:34
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Vihdissä tapahtui liikenneonnettomuus, jossa auto syttyi palamaan. Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ja toinen lievemmin. Pelastuslaitos sai hälytyksen nopeasti ja paikalle saapui ensivastetoimijat parissa minuutissa.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.4.2026 klo 07:34, pääluokka Liikenne.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Auto syttyi tuleen Vihdissä kolarissa • Hakesiilo syttyi tuleen Nilsiässä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 28.4.2026 klo 07:34.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Liikenne.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #VihdinOnnettomuus, #Liikenneonnettomuus, #Pelastuslaitos.

Selkokielinen yhteenveto

Auto syttyi tuleen kolarissa

Vihdissä sattui onnettomuus, jossa auto syttyi tuleen. Yksi ihminen loukkaantui vakavasti ja toinen lievemmin. Sivulliset auttoivat vakavasti loukkaantunutta ulos palavasta autosta ennen pelastajien saapumista. Onnettomuus tapahtui alueella, jossa nopeusrajoitus on 40 km/h.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä.
Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä.
Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.