Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Savo Volley voitti Akaa-Volleyn ensimmäisessä pronssiottelussa 3–1. Aleksander Rastamo oli ottelun tähti, tehden peräti 30 pistettä. Akaa-Volleyn valmentaja Jani Niskakangas totesi, että Rastamon vire oli odotettavissa jo ennen ottelua.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Savo Volley voitti Akaa-Volleyn ensimmäisessä pronssiottelussa 3–1. Aleksander Rastamo oli ottelun tähti, tehden peräti 30 pistettä. Akaa-Volleyn valmentaja Jani Niskakangas totesi, että Rastamon vire oli odotettavissa jo ennen ottelua.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.4.2026 klo 22:12, pääluokka Lentopallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Savo Volley voitti Akaa-Volleyn pronssiottelussa.
Savo Volley voitti Akaa-Volleyn
Savo Volley voitti Akaa-Volleyn ensimmäisessä pronssiottelussa. Ottelun lopputulos oli 3–1. Aleksander Rastamo teki huikeat 30 pistettä. Akaa-Volleyn valmentaja sanoi, että Rastamo oli jo ennen peliä hyvässä kunnossa. Akaa saa vielä mahdollisuuden seuraavassa ottelussa.
Savo Volley voitti Akaa-Volleyn ensimmäisessä pronssiottelussa 3–1. Aleksander Rastamo oli ottelun tähti, tehden peräti 30 pistettä. Akaa-Volleyn valmentaja Jani Niskakangas totesi, että Rastamon vire oli odotettavissa jo ennen…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.