Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi kaksi miestä seksuaalirikoksesta, joka tapahtui helmikuussa 2022. 19- ja 22-vuotiaat miehet raiskasivat kolmannen miehen tämän omassa kodissa. Uhri oli aiemmin viestitellyt nuoremman miehen kanssa seksistä, muttei halunnut ryhmäseksiä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi kaksi miestä seksuaalirikoksesta, joka tapahtui helmikuussa 2022. 19- ja 22-vuotiaat miehet raiskasivat kolmannen miehen tämän omassa kodissa. Uhri oli aiemmin viestitellyt nuoremman miehen kanssa seksistä, muttei halunnut ryhmäseksiä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.4.2026 klo 20:56, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi miestä tuomittiin seksuaalirikoksesta Helsingissä.
Kaksi miestä tuomittiin rikoksesta
Helsingissä kaksi miestä sai tuomion seksuaalirikoksesta. He raiskasivat toisen miehen hänen omassa kodissaan. Uhri oli sopinut seksistä nuoremman miehen kanssa, mutta ei halunnut muita. Tapahtuma herätti hämmennystä ja pelkoa.
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi kaksi miestä seksuaalirikoksesta, joka tapahtui helmikuussa 2022. 19- ja 22-vuotiaat miehet raiskasivat kolmannen miehen tämän omassa kodissa. Uhri oli aiemmin viestitellyt nuoremman miehen kanssa seksistä,…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.