Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Entinen kansanedustaja Ano Turtianen ja hänen vaimonsa syytetään törkeistä talousrikoksista. Samalla Digian tulos jäi analyytikoiden ennusteista huolimatta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Krisse Salminen kertoo, että hänen stand up -hahmonsa Krisse on kehittynyt vuosien varrella. Alkuun hahmo oli tiiviisti sidoksissa hänen arkiminäänsä, mutta nykyään se on saanut oman identiteettinsä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Krisse Salminen kertoo, että hänen stand up -hahmonsa Krisse on kehittynyt vuosien varrella. Alkuun hahmo oli tiiviisti sidoksissa hänen arkiminäänsä, mutta nykyään se on saanut oman identiteettinsä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.4.2026 klo 18:30, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Krisse Salmisen kehtaaminen lisääntynyt vuosien myötä.
Krisse Salminen kehtaaminen on lisääntynyt
Krisse Salminen kertoo, että hänen kehtaamisensa on lisääntynyt vuosien aikana. Hänen stand up -hahmonsa Krisse on saanut oman identiteettinsä. Alkuun hahmo oli osa hänen tavallista elämäänsä. Salminen aloitti stand up -uransa vuonna 2001 kurssin kautta.
Krisse Salminen kertoo, että hänen stand up -hahmonsa Krisse on kehittynyt vuosien varrella. Alkuun hahmo oli tiiviisti sidoksissa hänen arkiminäänsä, mutta nykyään se on saanut oman identiteettinsä.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.