Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Valokuvaaja Meeri Koutaniemi ja muusikko Sami Yaffa myyvät Helsingin Kruunuvuoressa sijaitsevaa asuntoaan. Asunnon pyyntihinta on 978 000 euroa, ja se on rakennettu vuonna 1874. Kodissa on kolme huonetta, kaksi kylpyhuonetta ja tilava ruokailutila.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Valokuvaaja Meeri Koutaniemi ja muusikko Sami Yaffa myyvät Helsingin Kruunuvuoressa sijaitsevaa asuntoaan. Asunnon pyyntihinta on 978 000 euroa, ja se on rakennettu vuonna 1874. Kodissa on kolme huonetta, kaksi kylpyhuonetta ja tilava ruokailutila.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.4.2026 klo 14:23, pääluokka Jutut ja juorut.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Koutaniemi ja Yaffa myyvät kotiaan.
Koutaniemi ja Yaffa myyvät kotiaan
Meeri Koutaniemi ja Sami Yaffa myyvät kotinsa Helsingissä. Asunnon hinta on 978 000 euroa. Se on rakennettu vuonna 1874 ja siinä on kolme huonetta. Kodissa on myös kaksi kylpyhuonetta ja tilava ruokailutila.
Valokuvaaja Meeri Koutaniemi ja muusikko Sami Yaffa myyvät Helsingin Kruunuvuoressa sijaitsevaa asuntoaan. Asunnon pyyntihinta on 978 000 euroa, ja se on rakennettu vuonna 1874. Kodissa on kolme huonetta,…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.