Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Legendaarinen kanadalainen Anvil-yhtye saapuu Kuopioon joulukuussa osana Pounding the Past -kiertuetta. Yhtye keskittyy keikoillaan kolmen ensimmäisen albuminsa kappaleisiin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Legendaarinen kanadalainen Anvil-yhtye saapuu Kuopioon joulukuussa osana Pounding the Past -kiertuetta. Yhtye keskittyy keikoillaan kolmen ensimmäisen albuminsa kappaleisiin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.4.2026 klo 12:41, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Anvil-yhtye esiintyy Kuopiossa joulukuussa.
Anvil-yhtye tulee Kuopioon
Kanadalainen Anvil-yhtye esiintyy Kuopiossa joulukuussa. Keikka on osa Pounding the Past -kiertuetta. Yhtye soittaa kolmen ensimmäisen albuminsa kappaleita. Anvil on ollut esikuva monille tunnetuille bändeille, kuten Metallica.
Legendaarinen kanadalainen Anvil-yhtye saapuu Kuopioon joulukuussa osana Pounding the Past -kiertuetta. Yhtye keskittyy keikoillaan kolmen ensimmäisen albuminsa kappaleisiin.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.