Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Israelin ilmaiskut ovat aiheuttaneet yli neljänteen kuoleman Libanonin eteläosassa. Kuolonuhrien joukossa on myös lapsia, ja lähes neljäkymmentä ihmistä on haavoittunut. Iskujen määrä on suurin sitten Israelin ja Libanonin välisen aselevon alkamisen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Israelin ilmaiskut ovat aiheuttaneet yli neljänteen kuoleman Libanonin eteläosassa. Kuolonuhrien joukossa on myös lapsia, ja lähes neljäkymmentä ihmistä on haavoittunut. Iskujen määrä on suurin sitten Israelin ja Libanonin välisen aselevon alkamisen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.4.2026 klo 01:58, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Israelin iskut surmasivat yli neljätoista Libanonissa • Israelin iskut surmasivat yli kymmenen Libanonissa.
Israelin iskut tappoivat ihmisiä Libanonissa
Israelin iskut surmasivat yli neljätoista ihmistä Libanonissa. Kuolleiden joukossa on myös lapsia. Lisäksi lähes neljäkymmentä ihmistä haavoittui. Iskuja tehtiin alueille, joille oli annettu evakuointivaroitus ja alueille, joille ei ollut varoitusta.
Israelin ilmaiskut ovat aiheuttaneet yli neljänteen kuoleman Libanonin eteläosassa. Kuolonuhrien joukossa on myös lapsia, ja lähes neljäkymmentä ihmistä on haavoittunut. Iskujen määrä on suurin sitten Israelin ja Libanonin…
Israelin ilmaiskut ovat aiheuttaneet ainakin neljätoista kuolemaa Libanonin eteläosassa. Kuolonuhrien joukossa on myös lapsia, ja lähes neljäkymmentä ihmistä haavoittui.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.