Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Oulun yliopiston rehtori Arto Maaninen on eronnut häirintäsyytösten vuoksi. Samalla Suomi hankkii uusia liitopommeja Yhdysvalloista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuopion jalkapallostadionilla yritettiin huijata lipunmyynnissä, kun HJK:n kannattajat väärensivät nimiä lipuissa ja ostivat lippuja väärään katsomoon. Poliisi joutui väliin, kun kannattajat eivät suostuneet todistamaan henkilöllisyyttään. Veikkausliigan ottelu päättyi 1–1-tasapeliin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuopion jalkapallostadionilla yritettiin huijata lipunmyynnissä, kun HJK:n kannattajat väärensivät nimiä lipuissa ja ostivat lippuja väärään katsomoon. Poliisi joutui väliin, kun kannattajat eivät suostuneet todistamaan henkilöllisyyttään. Veikkausliigan ottelu päättyi 1–1-tasapeliin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.4.2026 klo 21:23, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kuopiossa paljastui huijaus jalkapallo-ottelussa.
Kuopiossa paljastui huijaus jalkapallo-ottelussa
Kuopion jalkapallostadionilla tapahtui huijaus sunnuntaina. HJK:n kannattajat olivat väärentäneet lippuja ja ostaneet ne väärään paikkaan. Poliisi tuli paikalle, kun kannattajat eivät näyttäneet henkilöllisyyttään. Ottelu päättyi tasapeliin 1–1.
Kuopion jalkapallostadionilla yritettiin huijata lipunmyynnissä, kun HJK:n kannattajat väärensivät nimiä lipuissa ja ostivat lippuja väärään katsomoon. Poliisi joutui väliin, kun kannattajat eivät suostuneet todistamaan henkilöllisyyttään. Veikkausliigan ottelu päättyi…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.