Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
HJK ja KuPS pelasivat sunnuntaina 1–1-tasapelin miesten jalkapalloliigassa. KuPS aloitti ottelun vahvasti, kun Otto Ruoppi teki maalin heti toisella minuutilla. HJK:n Mads Borchers tasoitti pelin toisen puoliajan alussa, ja KuPS johtaa sarjaa 11 pisteellä viidestä ottelusta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
HJK ja KuPS pelasivat sunnuntaina 1–1-tasapelin miesten jalkapalloliigassa. KuPS aloitti ottelun vahvasti, kun Otto Ruoppi teki maalin heti toisella minuutilla. HJK:n Mads Borchers tasoitti pelin toisen puoliajan alussa, ja KuPS johtaa sarjaa 11 pisteellä viidestä ottelusta.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.4.2026 klo 18:16, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa HJK ja KuPS pelasivat tasapelin • KuPS ja HJK jakoivat pisteet jalkapalloliigassa • KuPS ja HJK pelasivat tasapelin.
HJK ja KuPS pelasivat tasapelin
HJK ja KuPS pelasivat sunnuntaina 1–1-tasapelin jalkapallossa. KuPS teki ensimmäisen maalin heti alussa. HJK tasoitti pelin toisen puoliajan alussa. KuPS on sarjakärjessä 11 pisteellä. HJK on viidentenä seitsemällä pisteellä.
HJK ja KuPS pelasivat sunnuntaina 1–1-tasapelin miesten jalkapalloliigassa. KuPS aloitti ottelun vahvasti, kun Otto Ruoppi teki maalin heti toisella minuutilla. HJK:n Mads Borchers tasoitti pelin toisen puoliajan alussa,…
KuPS ja HJK pelasivat 1–1-tasapelin miesten jalkapalloliigassa. KuPS avasi pelin hyvin, kun Otto Ruoppi teki maalin heti toisella minuutilla.
KuPS ja HJK kohtasivat miesten jalkapalloliigassa, ja ottelu päättyi 1–1. KuPS aloitti vahvasti, kun Otto Ruoppi teki maalin heti ottelun alussa.
Veikkausliigassa KuPS ja HJK päätyivät 1–1-tasapeliin. KuPS aloitti ottelun vahvasti, kun Otto Ruoppi teki maalin heti alussa. HJK:n Mads Borchers tasoitti pelin toisen puoliajan alussa, ja ottelussa nähtiin…
Helsingin Jalkapalloklubi ja Kuopion Palloseura pelasivat tasapelin Veikkausliigassa. Ottelussa nähtiin kiistanalainen tilanne, kun HJK:n pelaajan käsi osui palloon rangaistusalueella, mutta rangaistuspotkua ei annettu.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.