Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
SDP:n Tytti Tuppurainen kritisoi pääministeri Petteri Orpon hallitusta sen epäonnistumisista. Hän nostaa esiin työttömyyden ja velkaantumisen ongelmat, jotka ovat pahentuneet hallituksen aikana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
SDP:n Tytti Tuppurainen kritisoi pääministeri Petteri Orpon hallitusta sen epäonnistumisista. Hän nostaa esiin työttömyyden ja velkaantumisen ongelmat, jotka ovat pahentuneet hallituksen aikana.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.4.2026 klo 17:57, pääluokka Politiikka.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tuppurainen: Hallitus epäonnistui kaikissa tavoitteissaan • Tuppurainen: Hallitus epäonnistui kaikissa tavoitteissaan • Tuppurainen: Hallitus epäonnistui kaikissa tavoitteissaan.
Tuppurainen kritisoi hallitusta
SDP:n Tytti Tuppurainen sanoo, että pääministeri Orpon hallitus on epäonnistunut kaikissa tavoitteissaan. Hän mainitsee työttömyyden ja velkaantumisen suurina ongelmina. Tuppurainen vaatii hallitusta eroamaan ja tunnustamaan tulosvastuunsa. Hallitus on ottamassa suuria velkoja, vaikka Orpo lupasi toisin.
SDP:n Tytti Tuppurainen kritisoi pääministeri Petteri Orpon hallitusta sen epäonnistumisista. Hän nostaa esiin työttömyyden ja velkaantumisen ongelmat, jotka ovat pahentuneet hallituksen aikana.
SDP:n Tytti Tuppurainen kritisoi pääministeri Petteri Orpon hallitusta sen epäonnistumisista. Tuppuraisen mukaan työttömyys on Suomessa ennätyksellisen korkea ja velkaantuminen on kasvanut hallituksen aikana.
SDP:n Tytti Tuppurainen kritisoi pääministeri Petteri Orpon hallitusta sen epäonnistumisista. Tuppuraisen mukaan työttömyys ja velkaantuminen ovat huolestuttavalla tasolla.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.