Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Elisa ja MTV ovat saavuttaneet sopimuksen, jonka myötä MTV:n kanavat ovat jälleen katsottavissa Elisa Viihteessä ja Elisan kaapeli-tv:ssä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mercedes-Benz GLC:n hinta on noussut 95 000 euroon, kun lisävarusteita on lisätty 20 000 euron edestä. Tämä tekee autosta normaalin ostajan ulottumattomissa olevan vaihtoehdon. GLC on kuitenkin edelleen laadukas perheauto.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mercedes-Benz GLC:n hinta on noussut 95 000 euroon, kun lisävarusteita on lisätty 20 000 euron edestä. Tämä tekee autosta normaalin ostajan ulottumattomissa olevan vaihtoehdon. GLC on kuitenkin edelleen laadukas perheauto.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.4.2026 klo 06:30, pääluokka Autot.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mercedes-Benz GLC:n hinta nousee 95 000 euroon.
Mercedes-Benz GLC maksaa nyt 95 000 euroa
Mercedes-Benz GLC on kallistunut 95 000 euroon. Hinta nousee, kun autoon lisätään 20 000 euron varusteet. Tämä tekee autosta liian kalliita monille ostajille. GLC on silti hyvä perheauto.
Mercedes-Benz GLC:n hinta on noussut 95 000 euroon, kun lisävarusteita on lisätty 20 000 euron edestä. Tämä tekee autosta normaalin ostajan ulottumattomissa olevan vaihtoehdon. GLC on kuitenkin edelleen…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.