Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Joe Bidenin syöpä on levinnyt luustoon, ja Espanja aloittaa rajatarkastukset Italiasta. Wall Street nousi heikkojen työllisyyslukujen myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pikkuleijonat voitti Slovakia 5–4 jatkoajalla alle 18-vuotiaiden poikien MM-kisoissa. Ratkaisumaalin teki Oliver Suvanto, joka iski ensimmäisen maalinsa turnauksessa. Ottelu oli jännittävä, ja molemmat joukkueet taistelivat tiukasti voitosta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pikkuleijonat voitti Slovakia 5–4 jatkoajalla alle 18-vuotiaiden poikien MM-kisoissa. Ratkaisumaalin teki Oliver Suvanto, joka iski ensimmäisen maalinsa turnauksessa. Ottelu oli jännittävä, ja molemmat joukkueet taistelivat tiukasti voitosta.
Aiheesta on julkaistu 24 juttua, 10 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.4.2026 klo 23:02, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pikkuleijonat voitti Slovakian MM-kisoissa • Kalle Loponen palasi KooKoon kokoonpanoon • Tappara lähestyy finaaleita voitolla.
Pikkuleijonat voitti Slovakian
Pikkuleijonat voitti Slovakian 5–4 jatkoajalla. Oliver Suvanto teki voittomaalin. Ottelu oli jännittävä ja molemmat joukkueet pelasivat hyvin. Suomi nousi johtoon, mutta Slovakia teki maaleja. Viimeisellä minuutilla Suomi tasoitti ja voitti jatkoajalla.
Pikkuleijonat voitti Slovakia 5–4 jatkoajalla alle 18-vuotiaiden poikien MM-kisoissa. Ratkaisumaalin teki Oliver Suvanto, joka iski ensimmäisen maalinsa turnauksessa. Ottelu oli jännittävä, ja molemmat joukkueet taistelivat tiukasti voitosta.
KooKoon puolustaja Kalle Loponen teki yllättävän paluun joukkueen kokoonpanoon neljän viikon loukkaantumistauon jälkeen. Hän alusti kaksi maalia KooKoon 4–0-voitossa SaiPasta, mikä nosti KooKoon johtoon Kaakon välieräsarjassa. KooKoo voi…
Rikard Grönborgin valmentama Tappara on noussut voiton päähän finaaleista voitettuaan Ilveksen 2–1 jatkoajalla. Grönborgin mukaan joukkueen menestyksen salaisuus on luottamus omiin kykyihin ja voittoasenne. Hän ei kuitenkaan paljastanut…
Suomen alle 18-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue voitti Slovakian MM-kisoissa jatkoajalla lukemin 5–4. Oliver Suvanto teki voittomaalin Trencinissä pelatussa ottelussa. Suomi on voittanut kaikki turnauksen ottelut ja kerännyt yhteensä kahdeksan pistettä.
Suomen alle 18-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue, Pikkuleijonat, voitti Slovakian MM-kisoissa jatkoajalla lukemin 5–4. Oliver Suvanto teki voittomaalin Trencinissä pelatussa ottelussa. Suomi on voittanut kaikki turnauksen A-lohkon ottelunsa ja kerännyt yhteensä…
Suomen alle 18-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue voitti Slovakian MM-kisoissa jatkoajalla 5–4. Oliver Suvanto teki voittomaalin Trencinissä pelatussa ottelussa. Suomi on voittanut kaikki ottelunsa turnauksessa ja kerännyt yhteensä kahdeksan pistettä.
KooKoo saavutti vakuuttavan 4–0-voiton SaiPasta SM-liigan välierissä. Voitto vie KooKoon lähemmäksi historiallista finaalipaikkaa, sillä se tarvitsee enää yhden voiton.
Kouvolan KooKoo voitti lauantaina SM-liigan välierässä 4–0 ja on voiton päässä finaalipaikasta. Päävalmentaja Jouko Myrrä kertoi, että joukkue paransi peliään merkittävästi edelliseen otteluun verrattuna. Myrrä sai myös tukea…
Pikkuleijonat voitti Slovakian 5–4 alle 18-vuotiaiden MM-kisoissa. Ratkaisumaalin teki Oliver Suvanto jatkoajalla. Ottelu oli jännittävä ja täynnä maaleja, ja se vaikutti lohkosijoituksiin.
Kouvolan KooKoo on voiton päässä SM-liigan finaalipaikasta, kun se voitti SaiPan 4–0 välieräsarjan viidennessä ottelussa. KooKoo oli aiemmin menettänyt sarjajohtonsa, mutta onnistui ryhdistymään ja näyttämään vahvuutensa paineen alla.…
KooKoo ja Tappara ovat voiton päässä miesten kiekkoliigan finaalista. KooKoo voitti SaiPan 4–0, kun taas Tappara voitti Ilveksen jatkoajalla 2–1.
Tappara voitti Ilveksen viidennessä välierässä, kun Kristian Tanus teki ratkaisevan maalin jatkoajalla.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.