Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Anaheim Ducks voitti Edmonton Oilersin 7–4 NHL:n pudotuspelissä ja siirtyi ottelusarjassa 2–1-johtoon. Mikael Granlund oli ottelun ykköstähti tehoilla 1+3. Hän teki tärkeän tasoitusmaalin ylivoimalla, ja joukkueen hyökkäys oli tehokasta koko ottelun ajan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Anaheim Ducks voitti Edmonton Oilersin 7–4 NHL:n pudotuspelissä ja siirtyi ottelusarjassa 2–1-johtoon. Mikael Granlund oli ottelun ykköstähti tehoilla 1+3. Hän teki tärkeän tasoitusmaalin ylivoimalla, ja joukkueen hyökkäys oli tehokasta koko ottelun ajan.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.4.2026 klo 08:43, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ducks voitti Oilersin pudotuspelissä 7-4 • Anaheim Ducks voitti Edmonton Oilersin • Mikael Granlund loistaa NHL:n pudotuspeleissä.
Ducks voitti Oilersin 7-4
Anaheim Ducks voitti Edmonton Oilersin 7–4 NHL:n pudotuspelissä. Tämä oli Ducksille tärkeä voitto, ja he johtavat nyt ottelusarjaa 2–1. Mikael Granlund pelasi erinomaisesti ja teki yhden maalin sekä kolme syöttöä. Hän oli ottelun paras pelaaja ja teki tärkeän tasoitusmaalin ylivoimalla.
Anaheim Ducks voitti Edmonton Oilersin 7–4 NHL:n pudotuspelissä ja siirtyi ottelusarjassa 2–1-johtoon. Mikael Granlund oli ottelun ykköstähti tehoilla 1+3. Hän teki tärkeän tasoitusmaalin ylivoimalla, ja joukkueen hyökkäys oli…
Anaheim Ducks voitti Edmonton Oilersin kotikentällään 7–4 ja siirtyi sarjassa 2–1-johtoon. Edmonton johti ottelua kahdesti, mutta Ducks teki kolmannessa erässä neljä maalia. Mikael Granlund oli ottelun ykköstähti tehoilla…
Mikael Granlund esitti huikean suorituksen NHL:n pudotuspelissä, kun Anaheim Ducks voitti Edmonton Oilersin 7–4. Granlund teki ottelussa tehot 1+2 ja oli joukkueensa paras pelaaja. Ducks siirtyi ottelusarjassa 2–1-johtoon.
Montreal Canadiens voitti Tampa Bay Lightningin 3–2 NHL:n pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella. Voitto tuli ensimmäisessä jatkoerässä Lane Hutsonin maalilla.
Montreal Canadiens voitti Tampa Bay Lightningin 3–2 NHL:n pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella. Voitto tuli jatkoajalla, ja sen ratkaisi Lane Hutson.
Montreal Canadiens voitti Tampa Bay Lightningin 3–2 NHL:n pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella. Voitto tuli ensimmäisessä jatkoerässä Lane Hutsonin maalilla, ja Montreal johtaa ottelusarjaa nyt voitoin 2–1.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.