Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Työsuhdepyöräpalvelu Gobybike on ostanut Oomi Fillari -palvelun, mikä muuttaa markkinoita verotuen poistumisen myötä. Asiakkaiden sopimukset pysyvät ennallaan, ja Gobybike hallinnoi nyt noin 40 000 työsuhdepyörää yli 4 000 työnantajalle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Työsuhdepyöräpalvelu Gobybike on ostanut Oomi Fillari -palvelun, mikä muuttaa markkinoita verotuen poistumisen myötä. Asiakkaiden sopimukset pysyvät ennallaan, ja Gobybike hallinnoi nyt noin 40 000 työsuhdepyörää yli 4 000 työnantajalle.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.4.2026 klo 08:00, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Gobybike ostaa Oomi Fillari -palvelun.
Gobybike ostaa Oomi Fillarin
Gobybike on ostanut Oomi Fillari -työsuhdepyöräpalvelun. Tämä muuttaa markkinoita, koska verotuki on poistunut. Asiakkaat voivat jatkaa sopimuksiaan normaalisti. Gobybike hallinnoi nyt 40 000 pyörää yli 4 000 työnantajalle.
Työsuhdepyöräpalvelu Gobybike on ostanut Oomi Fillari -palvelun, mikä muuttaa markkinoita verotuen poistumisen myötä. Asiakkaiden sopimukset pysyvät ennallaan, ja Gobybike hallinnoi nyt noin 40 000 työsuhdepyörää yli 4 000…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.