Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen naisten cheerleadingmaajoukkue saavutti hopeaa MM-kisoissa Orlandossa. Kulta jäi vain 1,21 pisteen päähän, kun Yhdysvallat voitti mestaruuden.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen naisten cheerleadingmaajoukkue saavutti hopeaa MM-kisoissa Orlandossa. Kulta jäi vain 1,21 pisteen päähän, kun Yhdysvallat voitti mestaruuden.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.4.2026 klo 08:09, pääluokka Muut lajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Aamulehti, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomi voitti MM-hopeaa cheerleadingissa • Suomi voitti hopeaa cheerleadingin MM-kilpailuissa • Suomi saavutti MM-hopeaa cheerleadingissä.
Suomi voitti MM-hopeaa cheerleadingissa
Suomen naisten cheerleadingmaajoukkue voitti hopeaa MM-kisoissa Yhdysvalloissa. Kulta jäi vain 1,21 pisteen päähän. Yhdysvallat voitti mestaruuden. Suomi teki hyviä suorituksia, vaikka virheitä oli. Sekacheer-sarjassa Suomi oli viides.
Suomen naisten cheerleadingmaajoukkue saavutti hopeaa MM-kisoissa Orlandossa. Kulta jäi vain 1,21 pisteen päähän, kun Yhdysvallat voitti mestaruuden.
Suomen maajoukkue saavutti hopeaa cheerleadingin MM-kilpailuissa Floridassa. Voitto jäi vain 1,21 pisteen päähän, kun Yhdysvallat voitti kultamitalin.
Suomen naisten cheerleading-maajoukkue voitti hopeaa MM-kisoissa, mutta kultamitali jäi vain 1,21 pisteen päähän. Finaaliesitys oli erinomainen, mutta Yhdysvallat vei voiton.
Suomen naisten cheerleading-maajoukkue saavutti hopeaa Yhdysvaltojen Orlandossa järjestetyissä MM-kilpailuissa. Joukkue jäi vain alle kahden pisteen päähän kultamitalista, jonka voitti Yhdysvallat. Pronssia sai Ruotsi.
Suomen naisten cheerleading-maajoukkue saavutti MM-hopeaa Orlandossa. Joukkue jäi vain alle kahden pisteen päähän kultamitalista, jonka voitti Yhdysvallat. Ruotsi sai pronssia kilpailussa.
Suomen naisten cheerleading-maajoukkue saavutti MM-hopeaa Yhdysvaltojen Orlandossa. Joukkue jäi vain alle kahden pisteen päähän kultamitalista, jonka voitti Yhdysvallat.
Suomen naisten cheerleading-maajoukkue saavutti hopeaa MM-kisoissa Yhdysvalloissa. Joukkue jäi voitosta vain 1,21 pisteen erolla, kun Yhdysvallat voitti mestaruuden. Vaikka Suomi teki pieniä virheitä, se suoriutui hyvin finaalissa.
Suomen naisten cheerleading-maajoukkue saavutti hopeaa Yhdysvalloissa järjestetyissä MM-kisoissa. Joukkue jäi kultamitalista vain 1,21 pisteen erolla, kun Yhdysvallat voitti mestaruuden. Suomi teki finaalissa pieniä virheitä, mutta suoriutui hyvin kilpailusta.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.