Nimipäivä:
Olga, Oili
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Nokia raportoi voimakasta kasvua tekoälyssä. Joutsenon hautausmaalla on tapahtunut ilkivaltaa, jossa tuhottiin muistoesineitä ja kaadettiin 108 hautakiveä.


Arman Alizad ja Senay Coco solmivat avioliiton

Aihesivu: Arman Alizad ja Senay Coco solmivat avioliiton

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Juontaja Arman Alizad ja Senay Coco ovat solmineet avioliiton. Tieto häistä on julkaistu Senayn Instagram-tilillä, jossa hän jakoi kuvia juhlista.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Jutut ja juorut
  • Päivitetty 24.4.2026 klo 16:04
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Juontaja Arman Alizad ja Senay Coco ovat solmineet avioliiton. Tieto häistä on julkaistu Senayn Instagram-tilillä, jossa hän jakoi kuvia juhlista.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.4.2026 klo 16:04, pääluokka Jutut ja juorut.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Arman Alizad ja Senay Coco solmivat avioliiton.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 24.4.2026 klo 16:04.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jutut ja juorut.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #ArmanAlizad, #SenayCoco, #Häät.

Selkokielinen yhteenveto

Arman ja Senay menivät naimisiin

Juontaja Arman Alizad ja Senay Coco ovat nyt aviopari. He menivät naimisiin ja kertoivat siitä Instagramissa. Senay julkaisi kuvia häistä, joissa he näyttävät onnellisilta. Kuvatekstissä on "Mr & Mrs Alizad".

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.