Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Wärtsilä on nimittänyt Magdalena Granön Suomen toimitusjohtajaksi. Granö aloittaa tehtävässään 1. toukokuuta ja jatkaa myös projektitoimitusten johtajana. Hän on työskennellyt Wärtsilässä vuodesta 2013 ja on aiemmin toiminut useissa johtotehtävissä eri yrityksissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Wärtsilä on nimittänyt Magdalena Granön Suomen toimitusjohtajaksi. Granö aloittaa tehtävässään 1. toukokuuta ja jatkaa myös projektitoimitusten johtajana. Hän on työskennellyt Wärtsilässä vuodesta 2013 ja on aiemmin toiminut useissa johtotehtävissä eri yrityksissä.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.4.2026 klo 11:52, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Ilkka-Pohjalainen, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Wärtsilä nimittää uuden toimitusjohtajan Suomeen • Wärtsilän uusi toimitusjohtaja on Magdalena Granö • Magdalena Granö Wärtsilän toimitusjohtajaksi.
Wärtsilä saa uuden johtajan
Wärtsilä on valinnut uuden toimitusjohtajan Suomeen. Magdalena Granö aloittaa tehtävässään 1. toukokuuta. Hän on työskennellyt Wärtsilässä vuodesta 2013. Granö on ollut myös muissa johtotehtävissä eri yrityksissä ennen tätä.
Wärtsilä on nimittänyt Magdalena Granön Suomen toimitusjohtajaksi. Granö aloittaa tehtävässään 1. toukokuuta ja jatkaa myös projektitoimitusten johtajana. Hän on työskennellyt Wärtsilässä vuodesta 2013 ja on aiemmin toiminut useissa…
Wärtsilä on nimittänyt Magdalena Granön uudeksi toimitusjohtajakseen Suomessa. Granö aloittaa tehtävässään toukokuun alussa ja on työskennellyt yhtiössä vuodesta 2013. Hänellä on aiempaa kokemusta myös Nokialta ja Ikealta.
Wärtsilä on nimittänyt Magdalena Granön uudeksi toimitusjohtajakseen Suomessa. Granö aloittaa tehtävässään toukokuun alussa ja on työskennellyt yhtiössä vuodesta 2013. Hän siirtyy tehtävään nykyisen toimitusjohtajan Hannu Mäntymaan siirtyessä globaalin…
Wärtsilä on nimittänyt Magdalena Granön uudeksi toimitusjohtajakseen Suomessa. Granö aloittaa tehtävässään toukokuun alussa ja on työskennellyt yhtiössä vuodesta 2013. Nykyinen toimitusjohtaja Hannu Mäntymaa siirtyy globaalin myyntijohtajan rooliin.
Magdalena Granö aloittaa Wärtsilä Finlandin toimitusjohtajana toukokuussa. Hän on työskennellyt yhtiössä vuodesta 2013 ja jatkaa myös projektitoimitusten johtajana. Nykyinen toimitusjohtaja Hannu Mäntymaa siirtyy merenkulkuliiketoiminnan globaaliksi myyntijohtajaksi.
Wärtsilä on nimittänyt Magdalena Granön Suomen uudeksi toimitusjohtajaksi 1. toukokuuta alkaen. Granö jatkaa myös nykyisessä roolissaan projektitoimitusten johtajana merenkulku-liiketoiminnassa. Nykyinen toimitusjohtaja Hannu Mäntymaa siirtyy globaaliksi myyntijohtajaksi.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.