Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tanskassa on tapahtunut junaonnettomuus, jossa kaksi junaa törmäsi toisiinsa. Loukkaantuneita on lähes 20, joista neljä on kriittisessä tilassa. Pelastuslaitos on saanut kaikki matkustajat ulos junista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tanskassa on tapahtunut junaonnettomuus, jossa kaksi junaa törmäsi toisiinsa. Loukkaantuneita on lähes 20, joista neljä on kriittisessä tilassa. Pelastuslaitos on saanut kaikki matkustajat ulos junista.
Aiheesta on julkaistu 13 juttua, 12 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.4.2026 klo 11:19, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Turun Sanomat, Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi junaa törmäsi Tanskassa, loukkaantuneita • Junat törmäsivät Tanskassa, useita loukkaantuneita • Junat törmäsivät Tanskassa, useita loukkaantuneita.
Junat törmäsivät Tanskassa
Tanskassa kaksi junaa törmäsi toisiinsa. Onnettomuudessa loukkaantui lähes 20 ihmistä. Neljä loukkaantuneista on kriittisessä tilassa. Pelastuslaitos sai kaikki matkustajat ulos junista.
Tanskassa on tapahtunut junaonnettomuus, jossa kaksi junaa törmäsi toisiinsa. Loukkaantuneita on lähes 20, joista neljä on kriittisessä tilassa. Pelastuslaitos on saanut kaikki matkustajat ulos junista.
Tanskassa tapahtui junaonnettomuus, jossa kaksi junaa törmäsi yhteen. Onnettomuudessa loukkaantui noin kymmenen ihmistä, mutta vammojen vakavuudesta ei ole vielä tietoa. Poliisi kuvaa tilannetta vakavaksi ja paikalla on runsaasti…
Tanskassa tapahtui junaonnettomuus, jossa kaksi junaa törmäsi toisiinsa. Onnettomuudessa loukkaantui noin kymmenen henkilöä, mutta vammojen vakavuudesta ei ole vielä tietoa.
Kaksi paikallisjunaa törmäsi torstaina Tanskassa, loukkaantuneita on 17. Onnettomuus tapahtui Hillerødin ja Kagerupin välillä, ja kaikki matkustajat saatiin evakuoitua.
Tanskassa Kagerupissa tapahtui kahden junan törmäys, jossa on useita loukkaantuneita. Onnettomuudessa 17 henkilöä on saanut vammoja, joista neljän tila on kriittinen. Pelastushenkilökunta on paikalla, ja matkustajille on järjestetty…
Tanskassa on tapahtunut junaonnettomuus, jossa kaksi junaa törmäsi toisiinsa. Onnettomuudessa loukkaantui noin kymmenen ihmistä, mutta vammojen vakavuudesta ei ole tietoa. Poliisi pitää onnettomuutta vakavana ja paikalla on runsaasti…
Tanskassa tapahtui junaonnettomuus, jossa kaksi junaa törmäsi toisiinsa. Onnettomuudessa loukkaantui noin kymmenen ihmistä, mutta vammojen vakavuudesta ei ole vielä tietoa. Poliisi kuvaa onnettomuutta vakavaksi ja alueella on runsaasti…
Tanskassa on tapahtunut junaonnettomuus, jossa kaksi junaa törmäsi yhteen. Onnettomuudessa loukkaantui noin kymmenkunta ihmistä, mutta vammojen vakavuudesta ei ole tietoa. Poliisi kuvaa tilannetta vakavaksi ja alueella on runsaasti…
Tanskassa on tapahtunut kahden junan törmäys Kagerupissa, lähellä Hillerødiä. Onnettomuudessa on useita loukkaantuneita, ja paikalla on pelastushenkilökuntaa sekä poliisi. Junaliikenne on keskeytetty, ja matkustajille on järjestetty bussikuljetuksia.
Tanskassa Kagerupissa on tapahtunut junaonnettomuus, jossa kaksi junaa törmäsi toisiinsa. Loukkaantuneita on 5–10, mutta heidän vammojensa vakavuudesta ei ole tietoa. Kaikki matkustajat ovat päässeet junista turvaan.
Tanskassa kahden junan törmäyksessä on useita loukkaantuneita. Tapahtuma sattui lähellä Hillerødiä, ja pelastusyksiköitä on lähetetty paikalle. Kaikki matkustajat on saatu turvaan junista.
Tanskassa Kagerupissa tapahtui suuri junaonnettomuus, jossa kaksi junaa törmäsi toisiinsa. Poliisin mukaan onnettomuudessa on loukkaantunut ihmisiä, mutta loukkaantumisten vakavuudesta ei ole vielä tietoa.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.