Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Muusikko Joel Hokka kertoi erostaan Blind Channel -yhtyeestä ja sen syistä. Hän paljasti, että kiireinen kiertue ja alkoholin käyttö vaikuttivat hänen hyvinvointiinsa. Hokka on nyt oppinut huolehtimaan itsestään paremmin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Muusikko Joel Hokka kertoi erostaan Blind Channel -yhtyeestä ja sen syistä. Hän paljasti, että kiireinen kiertue ja alkoholin käyttö vaikuttivat hänen hyvinvointiinsa. Hokka on nyt oppinut huolehtimaan itsestään paremmin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.4.2026 klo 08:35, pääluokka Hyvinvointi.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Joel Hokka avautuu alkoholin vaikutuksista.
Joel Hokka puhuu alkoholin vaikutuksista
Muusikko Joel Hokka kertoi, että hänet erotettiin Blind Channel -yhtyeestä yllättäen. Hän sanoi, että kiertueet ja alkoholi vaikuttivat hänen terveyteensä. Hokka on oppinut, että on tärkeää huolehtia itsestään. Hän ymmärtää nyt omat rajansa.
Muusikko Joel Hokka kertoi erostaan Blind Channel -yhtyeestä ja sen syistä. Hän paljasti, että kiireinen kiertue ja alkoholin käyttö vaikuttivat hänen hyvinvointiinsa. Hokka on nyt oppinut huolehtimaan itsestään…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.