Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oppositio on kritisoinut hallituksen leikkauksia ja säästöjä. Antti Lindtman vaatii hallitusta leikkaamaan 1,4 miljardia euroa. Suomi on ollut velkaantunut jo 18 vuotta korkeista veroista huolimatta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oppositio on kritisoinut hallituksen leikkauksia ja säästöjä. Antti Lindtman vaatii hallitusta leikkaamaan 1,4 miljardia euroa. Suomi on ollut velkaantunut jo 18 vuotta korkeista veroista huolimatta.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.4.2026 klo 09:00, pääluokka Politiikka.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Oppositio vaatii hallitusta leikkaamaan lisää.
Oppositio vaatii lisää leikkauksia
Oppositio on ollut tyytymätön hallituksen säästöihin. Antti Lindtman sanoo, että hallituksen pitäisi leikata 1,4 miljardia euroa. Suomi on velkaantunut pitkään, jo 18 vuotta. Korkeat verot eivät ole auttaneet tilannetta.
Oppositio on kritisoinut hallituksen leikkauksia ja säästöjä. Antti Lindtman vaatii hallitusta leikkaamaan 1,4 miljardia euroa. Suomi on ollut velkaantunut jo 18 vuotta korkeista veroista huolimatta.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.